הוזמנתי לכנס בכפר המכבייה – הוועידה המרכזית למצויינות בשיווק ומכירות – אני המותג.
להשתתף מול 500 אנשי מכירות ושיווק בפאנל בין 45 דק' שנקרא "זה הקטן גדול יהיה" על כלים אפקטיביים לעסקים קטנים שרוצים לצמוח.
הפאנל בהנחיית אורן מג'ר (יש לו טור בדה מרקר "עושים עסק" – מדור עסקים קטנים ובינוניים)
בפאנל השתתפו גם ד"ר טובית שלומי יו"ר ובעלים של משרד הפרסום דרורי שלומי, מיכאל כהן יו"ר מט"י ישראל ומנכ"ל מט"י רעננה, מיטל פרובר יועצת עסקית ואנוכי יששכרוף אסף, שותף ומנהל קריאייטיב בחברת המיתוג Say.
היה כיף לשוחח על מיתוג, שיווק ומה זה הצלחה לפני קהל גדול.
דיברתי על סיפור הצלחה של אחד מלקוחותיי אותו מיתגנו – רשת באשר פרומאזרי משוק מחנה יהודה.
איך מחנות קטנה בשוק הפך לרשת ארצית עם סניפים בדיזינגוף תל אביב, אחוזה רעננה, המושבה הגרמנית בירושלים ועוד. וחזרתי והדגשתי שהצלחה של עסק קטן בעיניי היא לשמור על הייחודיות והאוטנטיות שלו – כך הוא יפנה לנישה ספציפית וברבות הימים אם יתנהל נכון יגדיר צורך חדש והבידול שלו ישאר מובהק וברור. כשיחשבו על X יחשבו קודם כל עליו, יתיחסו אליו כאחד שאין לו תחליף בהצעת המכר הייחודית שלו.