סינון לפי נושאים

מיתוג חברת הובלות

[:IW] BetterMove
לאחר כתיבת אסטרטגיית מותג לפרויקט עלו שתי תובנות:
הראשונה: שלהעביר דירה זה הרבה יותר מורכב מלהעביר ארגזים ממקום למקום. זה ממש להעביר זיכרונות ורגשות. הסיסמא שיצרנו עבורם היא A moving experience זה גם להעביר וגם לרגש.
שנייה: שלקוחות החברה מחפשים מישהו שאפשר לסמוך עליו ושייתן להם שקט נפשי לאורך המעבר המתיש לעיתים, דבר שהוביל להגיון שמאחורי הלוגו וי של To Do List + עגלת הובלות.
פשוט, זכיר, מדויק...
[:en] A N.Y.C. moving company. After writing the brand strategy two insights came up:
First: moving an apartment is much more than moving boxes from A to B, its actually moving memories and feelings. The slogan we created for them is “A moving experience”.
Second: the clients are looking for someone who will give them peace of mind during the exhausting move, this lead us to the logic behind the logo of the v- that came from a to do list that we mark off with a v + a moving cart.
Simple, memorable, accurate…

More

מיתוג רשת מעדניות באשר

[:IW]במשך כ-40 שנה היתה למשפחת באשר הירושלמית בסטה קטנה בשוק מחנה יהודה, הם בישלו אוכל ביתי על פתיליות ואלי באשר המשיך את מסורת הוריו. לפני 17 שנה טייל אלי עם אשתו באירופה והתאהב בעולם הגבינות, אלי הריח לא רק גבינות אלה גם הזדמנות עסקית והחל לייבא גבינות איכותיות משווקים ומחלבות קטנות באירופה. הבסטה הפכה לחנות קטנה לגבינות. אלי באשר התמחה עם הזמן והפך לפרומאז'ר המוסמך היחידי בארץ (יכול לזהות כ-300 סוגי גבינה בעיניים עצומות).

[:en]

For 40 years the Basher family had a small both in the ‘machne yehuda’ market, they served home cooked meals and Eli basher intended on continuing his parent’s tradition.

17 years ago Eli was traveling with his wife in Europe and fell in love with the world of cheese. Eli saw more than just cheese in front of him, he saw a business opportunity, and started importing quality cheeses from small markets and Dairies in Europe.

The small both became a small cheese shop. Eli Basher became the only qualified fromager in Israel (he can identify 300 types of cheese with his eyes closed)

More

Simgo

www.simgo-mobile.com

למרות השינויים הטכנולוגיים האדירים בעולם המודרני דרכי התקשורת לא השתנו כמעט בעשור האחרון. הבעיה שמספר המשתמשים גדל בעשרות אלפי אחוזים והתשתיות הישנות לא בנויות להתמודד עם כמויות כאלה של משתמשים.
סימגו מצאה פתרון לבעיה ע"י פיתוח סים וירטואלי.

More

מותג כלי בית ומטבח

[:IW]Grātue הוא מותג כלי בית ומטבח. מאחוריו עומדת משפחה אמיתית ואוהבת, שהשכילה לתרגם את ערכי הנתינה הבלתי מתפשרת שבה לקולקציית פרימיום של כלי בית ומטבח, כזאת שאתה נהנה לתת לאהוביך ואף לעצמך...
[:en]Grātue is a home-ware and kitchenware brand. Behind it stands a real and loving family, which was able to translate its values of unconditional giving to a collection of premium kitchenware items. Objects of everyday use that you would happily give to your loved ones, or even yourself.

More

מיתוג ממלכת החלבה

[:IW]כשמה כן היא. הממלכה של השוק. ורוני (הבחור שמסתובב עם כתר ומחלק טעימות) הוא המלך.

שוק מחנה יהודה הוא ההשראה לשפה הגרפית של ממלכת החלבה. שלטי המבצעים בעבודת יד, הטיפוסים, הצעקות, המשפטים המצחיקים שמנסים למשוך תשומת לב מאלפי הקונים, הגימיקים בהם משתמשים בעלי הבסטות כדי שתעצור ותטעם ואולי אף תקנה.. כל אלה וכמובן איכות החלבה הבלתי מתפשרת, הבריאה והטעימה כל כך שמשו אותנו ביצירת המיתוג לממלכת החלבה.
[:en]

The name says it all – the kingdom of the market. And Roni(the guy wearing a crown and giving out samples) is king.

‘machne yehuda’ market is the inspiration for the graphic language of the halva kingdom. The hand written signs, the characters, the yelling, the funny sentences trying to catch a shopers ear, the gimmicks the both owners u se to make you stop and taste and maybe even buy. Al of those reasons and of course   the healthy delicious halava served us in creating the barnading for the halva kingdom

More

[:IW]נעים להיזכר בפעם הראשונה שנפגשנו עם ג'סטין קורדה, יו"ר ROI Community. הוא סיפר על הרעיון שבבסיס הארגון, רעיון שמפגיש יזמים יהודים צעירים מכל העולם במטרה לחבור יחד וליצור עולם טוב יותר. הארגון נותן ליזמים מקום לחשוב ולדון וכלים אפקטיביים להוציא לפועל את היוזמות המדהימות. על הדרך הארגון מכיר ומדריך את דור המנהיגים הבא של העולם היהודי. היינו מוקסמים, הרגשנו איך אנחנו יכולים לתרום, איך הניסיון שצברנו בתור סטודיו ירושלמי יכול להועיל ואיך עולם הערכים שלנו יחד עם היצירתיות יכולים לתרום למעגל רחב יותר, העולם היהודי והעולם כולו.
[:en]

It’s nice to remember the first time we met Justin Corda, chairman of ROI community. He told as about the idea of the foundation, an idea that connects young Jewish entrepreneurs from around the world in order to create a better world. The organization gives the entrepreneurs a place to think and discuses, gives them affective tools to execute there amazing initiatives.

In the process the organization gets to meet and guide the next generation of leaders of the Jewish world.

More

עיצוב אתרי אינטרנט רספונסיביים

Simgo
חברת סטארט שמפתחת סים (Sim) וירטואלי.
זכתה בהבטחת המובייל לשנת 2015 והוגדרה בכנס המובייל האחרון בברצלונה (03.2016) כהבטחה הישראלית הבאה.
www.simgo-mobile.com

More

Smart שרותי כספומט מתקדמים

"ישראל זו המדינה היחידה בעולם שבה סופרים את הכסף גם כשהוא יוצא מהכספומט" נתון אמיתי (-;
 
בשנת 2014 חברת קרן התמר רכשה את זכיונות השימוש בכספומטים של שבא (שירותי בנק אוטומטיים). מדובר ברשת של כ-300 כספומטים בפריסה ארצית. (הרשת הגדולה בישראל)

More
סרטוני תדמית

סרטונים (תדמית, פתיחים, אנימציה וכו')

סרטון חסות עבור מוזיאון מגדל דוד.
במאי: רון עופר
ארט, סטוריבורד, גרפיקה: Say

More

המעיין 1 – חנות גלריה

המעיין 1 היא יוזמה שקמה מתוך חלום.
חנות גלריה במרכזו של כפר אמנים.
במה לכל אמן מהסביבה להציג ולמכור את מעשה ידיו.
החנות הוקמה ע"י האמנית והאוצרת עידית ריפטין ברחוב המעיין 1 בעין כרם.
השם המעיין נבחר גם בשל הבית בו נפתחה החנות אך בעיקר בשל המטאפורה, הנביעה, היצירתיות הבלתי פוסקת שאיפיינה את החנות.

More

מיתוג דנה טוביה – תכשיטים

דנה טוביה מעצבת תכשיטים מדהימים. בסטודיו שלה במושב מטע היא יוצרת תכשיטים מקוריים וייחודיים השואבים את השראתם מהטבע הסובב אותה ומסיפורים מהמקרא.
היא הגיעה אלינו עם השם הקודם של הסטודיו שלה "סימנא-טבא" והביעה רצון להגיע לקהלים חדשים ולהעמיק את הקשר עם הקיימים, היא סיפרה שיש לה ספקות לגבי השם ושהיא לא מרוצה מהעיצוב הקיים.

More

[:IW]TED הוא פלטפורמה לקידום מסרים מתחום האמנות, המדע, העיצוב והטכנולוגיה. זהו אתר מאד פופולארי להפצת רעיונות באמצעות הרצאות http://www.TED.com האתר עורך כנסים של טובי המוחות בעולם הנותנים הרצאות קצרות של עד 18 דקות. למוצלחות מביניהן יש עשרות מיליוני צפיות.

[:en]TED is a platform for promoting messages from the fields of art, science, design and technology.
It is a very popular website for spreading ideas through lecturers. www.ted.com the website holds conventions hosting the greatest minds in the world giving 18 minute lectures. The successful ones have millions of hits.

More

מיתוג עמותת אביר יעקב

[:IW]אביר יעקב היא עמותה עם תפיסה חדשנית.. היא מספקת ציוד רפואי ותרופות מסביב לשעון. אבל מה שמיוחד בה הוא שהכל מבוסס על התנדבות. סניפי העמותה ממוקמים בבתים פרטיים והכוננים הם למעשה מתנדבים 24/7 המארחים את המסתייעים בבתיהם.. מטרת העמותה היא שבכל רחוב או שכונה בארץ יהיה סניף פעיל, נגיש, מארח ומזמין שיסייע בזמן אמת לנזקקים.
[:en]

Abir yaakov is a foundation with An innovative approach. It provides medical equipment and medicine around the clock. This project is so special because it is all based only on volunteering. The foundations aid stations are situated in private homes and are operated by volunteers. The purpose of the foundation is that in every street or neighborhood in the country there will be an active branch, accessible and inviting that will help those in need in real time.

More

קאהן עיצוב תעשייתי

[:IW]סטודיו קאהן מייצר עבודות קרמיקה ייחודיות שצריך לשבור כדי להשתמש.. המוצרים מגיעים שלמים והמשתמש שובר אותם כדי להפכם לשמישים. זה מרגש.. איך מעבירים את החוויה הזאת באריזות? איך מסבירים את המורכבות והייחודיות של המוצר? האתגר גדל כשהלקוח סיפר לנו שהוא הגדיר תקציב לפני העבודה ושכנראה הולכים להדפיס על קראפט חום בשני צבעים..

 

[:en]

Studio kahn creates ceramics works that you need to brake in order to use. The products come in one piece and the user breaks them to make them usable. It’s exiting…how can you explain that experience in a package? How can you explain the complexity and uniqueness of the product?

The challenge grew even bigger when the client told us the budget was set and we were going to be printing on brown Kraft paper, in two colors…

More

מיתוג משק עפאים

[:IW]מהר מאד הבנו בעבודה עם בני משק עפאים שהמסר הוא "עבודה ידנית מסורתית" – גבינות העיזים האורגניות ומוצרי המשק האיכותיים מופקים בעזרת טכניקות מהעולם הישן, בצורה מסורתית ובקצב שלהם.

מה שיותר לאט יותר טעים חוזר ואומר הדיי עפאים אחד מבעלי המותג.
[:en]It didn’t take long to understand that Ofaimme farm’s message is “traditional manual labor” – there organic goat cheese and quality farm products our produced with old world technologies, in a traditional way, at there own time. What’s slower is better says time and again Heday Ofaimme, one of the brand owners.

More

[:IW]בית שמואל הינו מתחם תרבות ירושלמי המאגד במקום אחד מספר פעילויות שונות: מופעים, קורסים, סיורים, מלון, אירועים וכנסים. בעבר לא היה קשר בין הפעילויות השונות.

 

לפני מספר שנים פנו אלינו במטרה לעבור תהליך מיתוג. לאחר תהליך אסטרטגי שבוצע ע"י ניר אלעד הבנו את הייחודיות של המקום בנוף הירושלמי. את פריצת הדרך המשמעותית ביותר אנו יכולים לשייך להפיכת המקום למתחם תרבות שכל פעילויותיו מתרחשות תחת קורת גג אחת.
[:en]

Beit shmual is a Jerusalem culture center, which holds under one roof a number of different activities: shows, courses, tours, events, convention and a hotel. In the past there was no connection between the different fields.

A few years ago they approached us in order to undergo a branding process. after a strategic process lead by Nir Elad we understood what made beit shmual unique. The biggest breakthrough is related to the fact that there are many different things- under one roof.

More

מיתוג חטיבת משיבים

[:IW]מפעלי ים המלח מפרידים את המינרלים בתהליך אידוי שמתרחש באגן הדרומי של ים המלח מול המלונות. המלח שנשאר שוקע בקרקעית ומעלה את מפלס הים בכ-20 ס"מ בכל שנה. עליית המפלס מאיימת על המלונות ועל התיירות באזור. כדי לאזן את מפלס הים הוחלט ע"י הממשלה, מי"ה וארגונים ירוקים על "קציר מלח", כלומר כרייה של המלח מקרקעית האגן הדרומי ושינועו לאגן הצפוני.
[:en]The Dead Sea factories separate the minerals in a steaming process that happens in the southern part of the Dead Sea, in front of the hotels. The salt that remains sinks and causes the sea level to rise about 20 cm every year. The rise of the sea level poses a threat to the areas hotels tourism. To In order to balance the sea level it has been decided by the Israeli government, May”a and green organizations to have a “salt harvest”, Mining of the salt from the bottom of the south sea and transferring it to the northern part.

More

מיתוג עמותת לדעת

[:IW]לדעת הינה עמותה לקידום בריאות מינית המספקת שירותי ייעוץ להריון ומניעה וחינוך למיניות בריאה. העמותה נוסדה בשנת 1976 תחת השם ש.י.ל.ה. - שירותי ייעוץ להריון ומניעה. כשהתחלנו בתהליך המיתוג (אותו עשינו אגב פרו בונו ברובו) הבנו שהשם ש.י.ל.ה. בעייתי מאד, קבוצות מיקוד ששאלנו אוששו את חששותינו וייחסו לשם מקורות מקראיים ומסורתיים. היה ברור שחייבים לשנות שם. בעמותה צחקו עלינו - 35 שנה ניסו לשנות ולא הצליחו בוא נראה אתכם...

 

[:en]Lada’at is a foundation promoting healthy sexuality; they provide consulting for pregnancy/ prevention and education for healthy sexuality. The foundation was founded in1976 under the name s.h.i.l.a. a name meaning pregnancy consultation/ prevention. When starting the branding process (which we did pro bono by the way)  we understood that the existing name is problematic, our focus group confirmed our fear, the named had to be changed. At the foundation they didn’t believe we could do it, the name hasn’t been changed 35 years.

More

מיתוג חברת ביוטכנולוגיה

More