מיתוג בית שמואל


בית שמואל הינו מתחם תרבות ירושלמי המאגד במקום אחד מספר פעילויות שונות: מופעים, קורסים, סיורים, מלון, אירועים וכנסים. בעבר לא היה קשר בין הפעילויות השונות.

 

לפני מספר שנים פנו אלינו במטרה לעבור תהליך מיתוג. לאחר תהליך אסטרטגי שבוצע ע"י ניר אלעד הבנו את הייחודיות של המקום בנוף הירושלמי. את פריצת הדרך המשמעותית ביותר אנו יכולים לשייך להפיכת המקום למתחם תרבות שכל פעילויותיו מתרחשות תחת קורת גג אחת.

כך כל פעילות חושפת את הקהל שלה לשאר הפעילויות במתחם.. מי שהיה בהופעה יודע שיש גם קורסים ומי שהתארח במלון לומד שיש סיורים וכו'. בכל פרסום שיוצא לכל אחת מהמחלקות מופיעה החתימה הגרפית שיצרנו עבור בית שמואל ובה כל שאר המחלקות.

 

ערכים כמו בית, שייכות, פתיחות ותרבות הכתיבו שפת מותג תואמת. אנו עדיין מלווים את בית שמואל ונותנים מענה לכל צרכי התקשורת השיווקית שלהם. על הקמת אתר האינטרנט של בית שמואל חתומים החברה האלופים מProFile.

 

בבסיס השפה הגרפית העשירה של בית שמואל ישנו בידול צבעוני מובהק בין המחלקות השונות, יחד עם זאת כל הצבעים עובדים ביחד כפלטה הרמונית אחת. (הצבעוניות לקוחה מהיהדות הרפורמית - ארגון העל) כך הישגנו גם בידול ואפיון לכל מחלקה וגם איחוד ויזואלי של כל המחלקות בחתימה גרפית אחת.