מיתוג רשת מעדניות באשר


במשך כ-40 שנה היתה למשפחת באשר הירושלמית בסטה קטנה בשוק מחנה יהודה, הם בישלו אוכל ביתי על פתיליות ואלי באשר המשיך את מסורת הוריו. לפני 17 שנה טייל אלי עם אשתו באירופה והתאהב בעולם הגבינות, אלי הריח לא רק גבינות אלה גם הזדמנות עסקית והחל לייבא גבינות איכותיות משווקים ומחלבות קטנות באירופה. הבסטה הפכה לחנות קטנה לגבינות. אלי באשר התמחה עם הזמן והפך לפרומאז'ר המוסמך היחידי בארץ (יכול לזהות כ-300 סוגי גבינה בעיניים עצומות).

לפני שנתיים פנה אלינו יחד עם ידידו גדי גרנות, (ויועץ הזכיינות שלו) כדי שנעביר אותו תהליך מיתוג כהכנה לרישות עסקי. מיד התאהבנו בו ובעושר הקולינארי בחנות. כבר בתחילת התהליך הבנו איך גורמים לאנשים לקנות יותר... מעבירים אותם מהמקום ההגיוני לרגשי. הריחות, הטעמים, סיפורי המחלבות הביתיות והיקבים לאורך אירופה – מזכירים לך את הטיול ההוא עם החברה כשהיית צעיר והופ... אתה כבר לא חושב בהיגיון.

 

התדמית שיצרנו תומכת במומחיות ובעושר שבאשר מציג (למעלה מ1000 סוגי גבינות) ומעוצבת בצורה קלאסית, 35 סוגי גבינה אויירו ידנית והתדמית נראית על זמנית, כזו שיכלה להיות כאן לפני 20 שנה ועוד 20 שנה. וזה הייחוד שלנו – נמנעים מטרנדים, הולכים עם האמת של המותג. המותג ועוצמתו הם ההשראה שלנו וככל שהמותג יהיה כנה כך אנשים יבטחו בו יותר. כן, כמו בחיים (-:

לפני כחודש פתחה הרשת את הסניף השישי שלה.