שם המותג:
למשפחת באשר היה דוכן קטן בשוק מחנה יהודה במשך 40 שנה. שם הוגשו תבשילים ביתיים, ואלי באשר, בנו של המייסד, התכוון להמשיך את המסורת. אבל אז קרתה תפנית בעלילה – בטיול באירופה עם אשתו, אלי התאהב בעולם בגבינות. הוא לא ראה רק אוכל, הוא ראה הזדמנות עסקית. הוא החל לייבא גבינות בוטיק ממחלבות מקומיות באירופה, והפך לאיש הגבינות (פרומאז'ר) המוסמך היחיד בישראל – כזה שיכול לזהות כ־300 גבינות בעיניים עצומות.
לפני מספר שנים הגיע אלינו אלי וביקש תהליך מיתוג מקיף. מהרגע הראשון התאהבנו – גם באלי וגם בשפע הקולינרי שהציע. הבנו שצריך להזיז את הלקוח מהמקום ההגיוני – למקום הרגשי: הריחות, הטעמים, הסיפורים של מחלבות ויקבים אירופיים, שמזכירים לך את הטיול ההוא עם בת הזוג, ופתאום – אתה כבר לא קונה עם הראש אלא עם הלב.
יצרנו עבור באשר זהות שמבליטה את העושר והמקצועיות של המקום (עם מעל 1,000 סוגי גבינות), בשפה עיצובית קלאסית. 35 גבינות אוירו ביד כדי לתת תחושת נצח – מראה שיכול היה להיווצר לפני 20 שנה או להיראות עדכני גם בעוד 20. זו הבחירה שלנו – לא לרדוף אחרי טרנדים, אלא לספר את האמת של המותג.
ויצו – אחת מהתנועות החברתיות החשובות והוותיקות בישראל ובעולם היהודי – חגגה 100 שנה להקמתה בכנס יוקרתי ומכונן שנערך במלון הילטון תל אביב. היה לנו הכבוד להוביל את מיתוג הכנס, שהיווה שיא עולמי של פעילות ויצו – והזדמנות להעביר את רוח התנועה לדור הבא.
LiteTalk היא אפליקציה מבית The Jerusalem Post, שמביאה איתה שיטה ללימוד אנגלית שהפכה תוך זמן קצר לשיטה המובילה והטובה ביותר.
זהו ניסיון מרתק של מותג עיתונאי ותיק ויוקרתי לדבר בשפה חדשה – מהירה, ויזואלית, ומותאמת לעולם של טיקטוק וסטוריז.