שם המותג:
לכנס נבחרה סיסמה תקשורתית חדה ומשמעותית: WIZO. Doing What Matters – מסר שמעביר את הליבה הערכית והעשייה המתמשכת של התנועה לאורך מאה שנות פעילות.
פיתחנו שפה גרפית מכובדת ואלגנטית שמתאימה לאופי הבינלאומי והבכיר של האירוע, תוך שמירה על תחושת חמימות, שייכות ומסר נשי־חברתי ברור.
העבודה כללה מיתוג מלא של כלל מרחבי הכנס: שילוט, מסכים, מצגות, תעודות, תגי שם, מתנות ממותגות, חוברות, הזמנות ואלמנטים נוספים.
LiteTalk היא אפליקציה מבית The Jerusalem Post, שמביאה איתה שיטה ללימוד אנגלית שהפכה תוך זמן קצר לשיטה המובילה והטובה ביותר.
זהו ניסיון מרתק של מותג עיתונאי ותיק ויוקרתי לדבר בשפה חדשה – מהירה, ויזואלית, ומותאמת לעולם של טיקטוק וסטוריז.