שם המותג:
עיתון מעריב הוא מהעיתונים הוותיקים בישראל, אך בעשורים האחרונים חווה ירידה דרמטית בתפוצה ובאמון הציבור. האתגרים התקשורתיים המרכזיים שלו כוללים תחרות מול פלטפורמות דיגיטליות, תדמית פוליטית מעורפלת, וחוסר יציבות ניהולי.
כדי לשרוד, עליו לחדש את שפתו התקשורתית ולהגדיר מחדש את ייחודו בשוק רווי תוכן.
הענקנו ליווי שוטף עבור עיתון מעריב כחלק מעבודתינו מול קבוצת הג'רוזלם פוסט.
טלוויזיה קצרה ומדויקת בת 14 מילים:
עיתון בבקשה!
שמאלה מידי.
ברחת ימינה.
אחי ירדת נמוך.
ישר. מולך.
בגובה העיניים.
מעריב.
על הדרך הגדרנו את המתחרים (הארץ שמאלני, ישראל היום ימני, וידיעות נמוך) ויצרנו בידול לעיתון היחיד בגובה העיניים.
אנחנו יותר מסתם משרד מיתוג או סטודיו להפקת תוכן – אנחנו השותפים האסטרטגיים, המיתוגיים והקריאייטיביים שלכם, שמחויבים להצלחה ארוכת הטווח של המותג שלכם.
LiteTalk היא אפליקציה מבית The Jerusalem Post, שמביאה איתה שיטה ללימוד אנגלית שהפכה תוך זמן קצר לשיטה המובילה והטובה ביותר.
זהו ניסיון מרתק של מותג עיתונאי ותיק ויוקרתי לדבר בשפה חדשה – מהירה, ויזואלית, ומותאמת לעולם של טיקטוק וסטוריז.