שם המותג:
כשהתחלנו לעבוד עם הפסיכותרפיסט אליעזר גרוס (ג'ינו) הרגשנו ברי מזל.. הוא רצה למתג שיטה ייחודית לויסות רגשי עצמי, אותה פיתח במשך 15 שנות עבודתו, ובחר לעבוד איתנו מתוך מספר חברות מיתוג מובילות במשק. הוא הבין שהעיצוב ישפיע על השיטה וחיפש פרטנרים אותנטיים שיוכלו לשתף עימו פעולה מתוך ענווה וסקרנות. פרטנרים שיעזרו לו לייצר ארגז כלים ויזואלי שיתקשר נאמנה את מהות השיטה.
ג'ינו הבין שרגש זה בעצם תנועה או כוח מניע. ופיתח שיטה ייחודית לוויסות רגשי.
ההבטחה של המותג היא ללוות את הלקוחות במסעם מהישרדות לחיות.
השיטה מאפשרת לאנשים להגיע למצב רגש של שקט פנימי (Blue Stillness) שמטרתו האטה ועצירה. מצב רגשי זה מאפשר תכנון ולקיחת החלטות נכונות ללא מאמץ מתוך איזון, אמפטיה, תובנות, צמיחה, וחכמה פנימית. מצב רגשי זה מפיק תועלת מלאה גם מההיגיון הרגשי הטמון בתוך בהישרדות מבלי להיות במצב הישרדות. ואז מגיעה זרימה (Orange-Blue Flow) שמטרתה האצה מאוזנת. מצב רגשי זה מעורר בנו כח חיים ותנועה זורמת. אנחנו פועלים מתוך ביטוי-עצמי, התפתחות וצמיחה, יצירתיות, תקשורת בונה, בניית קשר ואמון, דאגה לזולת, ושיתוף פעולה.
השיטה יכולה להתחבר כפלאג אין לכל סוגי הטיפול והליווי המקצועיים.
אנחנו מצאנו את השם – 51Blue שמהווה את ההבטחה – להיות ב-51% כחול לפחות 51% מהזמן זה אומר שאנחנו בונים יציבות רגועה-כחולה לטווח ארוך (לא נירוונה או מדיטציה לא מתקשרת) ובונים על גבה חיות-כתומה. זה גם אומר שיש התראות אדומות אך הן משרתות אותנו ולא מנהלות אותנו.
51% כחול זה מצב בו האישיות משתנה – היא מונעת מכוח חיות ולא כוח הישרדות – מה שמשפיע על כל החלטה ואסטרטגיה שהיא תיקח.
בהמשך יצרנו את הלוגו ושפת המותג, עיצבנו את האפליקציה תומכת הטיפול (Nativ לאנדרואיד ואפל) תמכנו בעיצוב האתר ובזיקוק השיטה והדרך בה היא מועברת.
השאיפה בעתיד ליצור קהילות של בעלי מקצוע שעברו הסמכה של 51Blue. קהילות אלה יעבדו זה עם זה מתוך מקום של שיתוף פעולה והפרייה הדדית, יתמכו ויעזרו זה לזה מתוך אותה תקשורת בונה, אמון ושיתוף פעולה של אנשים שלא מונעים מפחד אלא מאהבה.
LiteTalk היא אפליקציה מבית The Jerusalem Post, שמביאה איתה שיטה ללימוד אנגלית שהפכה תוך זמן קצר לשיטה המובילה והטובה ביותר.
זהו ניסיון מרתק של מותג עיתונאי ותיק ויוקרתי לדבר בשפה חדשה – מהירה, ויזואלית, ומותאמת לעולם של טיקטוק וסטוריז.