כלכלה בעברית - מחלקת השיווק

שם המותג: 

האוניברסיטה העברית בירושלים
מחלקת השיווק של האוניברסיטה העברית שמה לה למטרה למשוך סטודנטים חדשים, לחזק את הנראות הציבורית של המוסד ולקדם את ערכי החדשנות והמצוינות האקדמית. לצורך כך יצרנו חומרים מגוונים – חוברות שיווק, תוכן וידאו, סדרות תוכן, דפי נחיתה וחומרי יום פתוח – במטרה לדבר בשפה עכשווית, מדויקת ומזמינה.

הקמפיין:

בין העבודות הבולטות: עיצוב והפקת סדרת הסרטונים "כלכלה בעברית", שזכתה לחשיפה רחבה ברשתות; עיצוב חוברות ליום פתוח כולל גירסאות דיגיטליות ונגישות; עיצוב שנתון סקופוס – סקירה שנתית של כלל הפעילויות וההישגים, דוח הנשיא עם הקונספט של It's all about the ties – הקשרים (ואוסף העניבות של הנשיא היוצא).

כל אלו מבוססים על שפה גרפית אחידה וממותגת שמחברת בין אקדמיה למציאות, בין סטודנטים לבין עתיד.

השירותים שסיפקנו:

  • עיצוב חוברות שיווקיות
  • פיתוח והפקת תוכן וידאו
  • עיצוב סדרות תוכן לרשתות
  • עיצוב וכתיבת חומרים ליום פתוח
  • עיצוב שנתון סקופוס
  • עיצוב דוח הנשיא
  • ליווי גרפי שוטף למחלקת השיווק