שם המותג:
תוך זמן קצר פיתחנו תבנית ליום פתוח דיגיטלי, הפקנו חומרים מותאמים וסייענו בהעברת חוויית הקמפוס למסך – עם מסר ברור: לא עוצרים את ההשכלה הגבוהה.
בקמפיין אחר "ירושלים אדומה. אבל זה אדום של מהנדסים" יצרנו שפת חוצות חזקה, חזותית, שמבוססת על זהות סטודנטיאלית חיה. הפרזנטורים היו סטודנטים אמיתיים מהמכללה, וכל המסר דיבר גאוות יחידה, יכולת, ומקצוענות.
LiteTalk היא אפליקציה מבית The Jerusalem Post, שמביאה איתה שיטה ללימוד אנגלית שהפכה תוך זמן קצר לשיטה המובילה והטובה ביותר.
זהו ניסיון מרתק של מותג עיתונאי ותיק ויוקרתי לדבר בשפה חדשה – מהירה, ויזואלית, ומותאמת לעולם של טיקטוק וסטוריז.
LiteTalk היא אפליקציה מבית The Jerusalem Post, שמביאה איתה שיטה ללימוד אנגלית שהפכה תוך זמן קצר לשיטה המובילה והטובה ביותר.
זהו ניסיון מרתק של מותג עיתונאי ותיק ויוקרתי לדבר בשפה חדשה – מהירה, ויזואלית, ומותאמת לעולם של טיקטוק וסטוריז.
© 2024 כל הזכויות שמורות ל-Say | הצהרת נגישות