מסעדת שף חדשה במלון נוצ'ה

שם המותג: 

Zahara
זהרה נולדה כמו אחות צעירה, סוערת ונועזת, למוסד הקולינרי הוותיק "אנג'ליקה". מסעדת שף חדשה בלב מלון הבוטיק נוצ'ה שבירושלים, במיקום אסטרטגי ברחוב בן סירא. זהרה לא באה רק להאכיל, היא באה לשחרר – אווירה שיקית אך לא מעונבת, טעמים עמוקים אך בלתי מתפשרים, מוזיקה שמניעה תנועה, אלכוהול שמדליק שיחה, ואוכל שמזמין עוד. כאן אין חלוקה לראשונות ועיקריות, אין קונספט של שולחן שקט – אלא של שולחן חופשי, חי, פתוח, כמו זיקוק של ירושלים אחרת: קלאסית אבל לא צפויה, איכותית אבל נגישה, אינטימית אבל עם ניצוץ חברתי.

הקמפיין:

אנחנו ב-Say ליווינו את הלידה של זהרה מתוך החזון להעניק לה נוכחות עצמאית ומובחנת, עם חיבור עדין אך לא מחייב לאחות הגדולה.

עבדנו על אסטרטגיית המותג, הגדרנו את ה-DNA, יצרנו שפה מינימליסטית ונועזת, עיצוב לוגו טיפוגרפי שמתכתב עם השם בעברית ובאנגלית, שפה גרפית מודולרית שתתאים למסעדה ולעיצוב הפנים שלה.

פיתחנו את הסיפור, המיתוס, והחיבור למלון נוצ'ה, מבלי לאבד את הזהות העצמאית של המסעדה.

הברנד מדבר על תעוזה רכה, על חוויה קז'ואלית בסטנדרט של fine dining, ועל האפשרות להיפתח – לארוחה, לערב, או לאדם שמולך.

השירותים שסיפקנו:

  • אסטרטגיה ומיצוב
  • פיתוח סיפור מותג
  • מיתוג חזותי
  • עיצוב לוגו
  • פיתוח שפה גרפית
  • ליווי קריאייטיבי לאריזות, שילוט ומיתוג פנימי