שם המותג:
מיתוג מהפכת התוכן של SocietyAlpha.
משפחה אמריקאית ממוצעת מוציאה כ־150 דולר בחודש על תכני טלוויזיה. סטארטאפ התוכן SocietyAlpha קם כדי לשנות את זה – ולהפוך את הצפייה בטלוויזיה לחינמית עבור כולם. החברה מחברת בין מפרסמים לאפליקציות תוכן, ומציעה מודל שמבטיח לצרכנים: טלוויזיה בחינם, בלי להתפשר על איכות.
מדובר בחברה אמריקאית נוספת שבחרה בנו – כך שאת השפה והטון של האמריקאים אנחנו כבר מכירים נהדר. ליווינו את SocietyAlpha משלב החשיבה האסטרטגית, דרך פיתוח שפת מותג גרפית ומילולית, ועד להקמה של אתר ייעודי. עבדנו יחד על בניית נרטיב פשוט וברור: תוכן איכותי צריך להיות נגיש – ולכולם.
האתר societyalpha.tv הוא תוצר ישיר של העבודה המשותפת, וגם רק ההתחלה.
קרן מעיין היא קרן הון סיכון הפועלת מתוך האוניברסיטה העברית בירושלים, ומשקיעה בסטארט־אפים ירושלמיים ובוגרי האוניברסיטה שפועלים בתחומי האימפקט – קיימות, סביבה וחברה.
מטרת הקרן היא לתמוך ביזמות פורצת דרך שיש לה פוטנציאל לחולל שינוי ממשי – גם כלכלי וגם חברתי – ולהפוך את ירושלים לאקו־סיסטם חדשני של טכנולוגיה עם ערך.
LiteTalk היא אפליקציה מבית The Jerusalem Post, שמביאה איתה שיטה ללימוד אנגלית שהפכה תוך זמן קצר לשיטה המובילה והטובה ביותר.
זהו ניסיון מרתק של מותג עיתונאי ותיק ויוקרתי לדבר בשפה חדשה – מהירה, ויזואלית, ומותאמת לעולם של טיקטוק וסטוריז.
© 2024 כל הזכויות שמורות ל-Say | הצהרת נגישות