שם המותג:
חברת ההובלות הניו-יורקית BetterMove פנתה אלינו לאחר שמצאה אותנו ברשת – מבלי שנפגשנו פנים אל פנים ולו פעם אחת. כל תהליך העבודה התבצע בזום ומיילים בלבד. לאחר כתיבת אסטרטגיית המותג, עלו שני תובנות מרכזיות: האחת – מעבר דירה הוא הרבה מעבר להעברת קרטונים, מדובר במעבר של זיכרונות ורגשות. השנייה – לקוחות מחפשים שקט נפשי בתוך הכאוס של המעבר. מתוך אלה נבנתה אסטרטגיה רגשית ומבדלת.
הקונספט "A Moving Experience" שיקף את המשמעות הכפולה של מעבר – פיזי ורגשי. פיתחנו שפה ויזואלית המבוססת על חוויית הלקוח, עם לוגו הכולל את האות V – כסימון מתוך רשימת מטלות וגם כמזכרת מציור של עגלת הובלה. הבחירה בצבע אדום לא הייתה מקרית: זהו צבע המזוהה עם המתחרים הבולטים בניו יורק, והמהלך הזה סימן – אנחנו לא נשארים על הקווים, אלא נכנסים למגרש של הגדולים
LiteTalk היא אפליקציה מבית The Jerusalem Post, שמביאה איתה שיטה ללימוד אנגלית שהפכה תוך זמן קצר לשיטה המובילה והטובה ביותר.
זהו ניסיון מרתק של מותג עיתונאי ותיק ויוקרתי לדבר בשפה חדשה – מהירה, ויזואלית, ומותאמת לעולם של טיקטוק וסטוריז.