BetterMove – A Moving Experience

שם המותג: 

BetterMove

חברת ההובלות הניו-יורקית BetterMove פנתה אלינו לאחר שמצאה אותנו ברשת – מבלי שנפגשנו פנים אל פנים ולו פעם אחת. כל תהליך העבודה התבצע בזום ומיילים בלבד. לאחר כתיבת אסטרטגיית המותג, עלו שני תובנות מרכזיות: האחת – מעבר דירה הוא הרבה מעבר להעברת קרטונים, מדובר במעבר של זיכרונות ורגשות. השנייה – לקוחות מחפשים שקט נפשי בתוך הכאוס של המעבר. מתוך אלה נבנתה אסטרטגיה רגשית ומבדלת.

הקמפיין:

הקונספט "A Moving Experience" שיקף את המשמעות הכפולה של מעבר – פיזי ורגשי. פיתחנו שפה ויזואלית המבוססת על חוויית הלקוח, עם לוגו הכולל את האות V – כסימון מתוך רשימת מטלות וגם כמזכרת מציור של עגלת הובלה. הבחירה בצבע אדום לא הייתה מקרית: זהו צבע המזוהה עם המתחרים הבולטים בניו יורק, והמהלך הזה סימן – אנחנו לא נשארים על הקווים, אלא נכנסים למגרש של הגדולים

השירותים שסיפקנו:

  • אסטרטגיית מותג
  • פיתוח שפת מותג
  • קופירייטינג
  • עיצוב גרפי
  • כתיבת ספר מותג
  • אנימציה
  • ייעוץ והקמה של דפי
  • חיתה ואתר אינטרנט
  • מיתוג כנסים ואירועים
  • ליווי גרפי שוטף