שם המותג:
TED הוא אחד המותגים הבינלאומיים המשפיעים בעולם להפצת רעיונות בתחומי אמנות, מדע, טכנולוגיה ועיצוב. האתר המרכזי מארח את מיטב המרצים מרחבי העולם, וכל הרצאה אורכת בדיוק 18 דקות. אלפי הרצאות עלו מאז לרשת – וחלקן הפכו לתופעות ויראליות עם מיליוני צפיות.
TEDx הוא מודל של רישוי זכיינות מקומי לאירועי TED, וכשהוזמנו לקחת חלק במיתוג של TEDxJerusalem 2012 – ושוב ב2015 הרגשנו זכות גדולה להיות חלק מהאירוע היוקרתי הזה.
המשימה הייתה למצוא דימוי מוביל שייצג את הכנס, יהיה מספיק מסתורי, מעורר סקרנות, ועם סיפור שיוכל להתגלגל הלאה. אחרי סיעורי מוחות, עלה רעיון לא צפוי – ארטישוק ירושלמי.
למה דווקא הוא? כי למרות שמו, הוא לא ארטישוק (אלא שורש חמנייה), והוא בכלל לא ירושלמי – אלא שיבוש של המילה האיטלקית "girasole" (שמש). הדימוי הפתיע, עורר עניין, גרר שאלות, ולבסוף מילא את האולם עד אפס מקום.
זה היה בדיוק מה שרצינו: סמל שיש בו משחק, רעיון, ויכולת לשקף את המהות של TED – לעורר חשיבה חדשה.
ויצו – אחת מהתנועות החברתיות החשובות והוותיקות בישראל ובעולם היהודי – חגגה 100 שנה להקמתה בכנס יוקרתי ומכונן שנערך במלון הילטון תל אביב. היה לנו הכבוד להוביל את מיתוג הכנס, שהיווה שיא עולמי של פעילות ויצו – והזדמנות להעביר את רוח התנועה לדור הבא.
LiteTalk היא אפליקציה מבית The Jerusalem Post, שמביאה איתה שיטה ללימוד אנגלית שהפכה תוך זמן קצר לשיטה המובילה והטובה ביותר.
זהו ניסיון מרתק של מותג עיתונאי ותיק ויוקרתי לדבר בשפה חדשה – מהירה, ויזואלית, ומותאמת לעולם של טיקטוק וסטוריז.
© 2024 כל הזכויות שמורות ל-Say | הצהרת נגישות