מיתוג כנס TEDx בינלאומי

שם המותג: 

TEDxJerusalem

TED הוא אחד המותגים הבינלאומיים המשפיעים בעולם להפצת רעיונות בתחומי אמנות, מדע, טכנולוגיה ועיצוב. האתר המרכזי מארח את מיטב המרצים מרחבי העולם, וכל הרצאה אורכת בדיוק 18 דקות. אלפי הרצאות עלו מאז לרשת – וחלקן הפכו לתופעות ויראליות עם מיליוני צפיות.

TEDx הוא מודל של רישוי זכיינות מקומי לאירועי TED, וכשהוזמנו לקחת חלק במיתוג של TEDxJerusalem 2012 – ושוב ב2015 הרגשנו זכות גדולה להיות חלק מהאירוע היוקרתי הזה.

הקמפיין:

המשימה הייתה למצוא דימוי מוביל שייצג את הכנס, יהיה מספיק מסתורי, מעורר סקרנות, ועם סיפור שיוכל להתגלגל הלאה. אחרי סיעורי מוחות, עלה רעיון לא צפוי – ארטישוק ירושלמי.

למה דווקא הוא? כי למרות שמו, הוא לא ארטישוק (אלא שורש חמנייה), והוא בכלל לא ירושלמי – אלא שיבוש של המילה האיטלקית "girasole" (שמש). הדימוי הפתיע, עורר עניין, גרר שאלות, ולבסוף מילא את האולם עד אפס מקום.

זה היה בדיוק מה שרצינו: סמל שיש בו משחק, רעיון, ויכולת לשקף את המהות של TED – לעורר חשיבה חדשה.

השירותים שסיפקנו:

  • מיתוג כנס
  • אסטרטגיה קריאייטיבית
  • פיתוח דימוי מוביל
  • עיצוב שפה גרפית
  • עיצוב חומרי כנס
  • עיצוב חוויית משתתף