שם המותג:
עיצבנו שפה חזותית שמצליחה לשלב בין חזון עתידי לעשייה עכשווית – בין ערכים של קיימות ויזמות לבין סטנדרטים גבוהים של מקצועיות והשקעה.
הקו הגרפי נותן מענה גמיש ורב־שימושי לכל פעילויות הקרן – מהצגת יזמים ועד חומרים למשקיעים – ויוצר נראות אחידה ובעלת נוכחות בזירה הצפופה של קרנות ההון.
העבודה כוללת התאמות גרפיות לעולמות מגוונים – מתכנים היסטוריים ועד עיצוב עכשווי – תוך שיתוף פעולה הדוק עם צוות המוזיאון המסור.
מרום היא בית ספר למחוננים – מרכז למחוננים ומצטיינים המדגיש את פיתוח כישורי הלמידה והחשיבה. הוא מאפשר לתלמידיו להתבונן, להטיל ספק, ולשאול שאלות, תוך עידוד חקר וטעייה.
LiteTalk היא אפליקציה מבית The Jerusalem Post, שמביאה איתה שיטה ללימוד אנגלית שהפכה תוך זמן קצר לשיטה המובילה והטובה ביותר.
זהו ניסיון מרתק של מותג עיתונאי ותיק ויוקרתי לדבר בשפה חדשה – מהירה, ויזואלית, ומותאמת לעולם של טיקטוק וסטוריז.