שם המותג:
האתגר המרכזי היה מיתוג כפול: מצד אחד – אירוע בוקר אינטראקטיבי לקהל סטודנטים צעיר ("The GUIDE"), ומצד שני – טקס ערב יוקרתי, תערוכה והכרזת הזוכים.
פיתחנו שתי שפות גרפיות מובחנות אך משלימות – אחת עם טון רענן ודינמי, והשנייה עם מראה מהוקצע ורשמי – שמתחברות תחת מטרייה מיתוגית אחידה. עיצבנו את כלל חומרי האירוע: אתר ייעודי, מצגות, שילוט, פריטי דפוס, חומרים דיגיטליים, תעודות, שקפים, הזמנות ועוד תוך עמידה הלו"ז צפוף ושיתוף פעולה מבורך עם חברת ההפקה האגדית FAZA.
חברת aywa מחברת בין המגזר היהודי לערבי, בישראל וברחבי העולם, באמצעות שירותי פרסום, יחסי ציבור, דיגיטל וקד"מ. החברה מתמחה ביצירת תקשורת חכמה, רגישה ורלוונטית לקהלים מגוונים, והיא מהווה גשר תרבותי-עסקי חשוב בין שווקים.
LiteTalk היא אפליקציה מבית The Jerusalem Post, שמביאה איתה שיטה ללימוד אנגלית שהפכה תוך זמן קצר לשיטה המובילה והטובה ביותר.
זהו ניסיון מרתק של מותג עיתונאי ותיק ויוקרתי לדבר בשפה חדשה – מהירה, ויזואלית, ומותאמת לעולם של טיקטוק וסטוריז.