תוכן שיווקי – להפוך מילים לכלי שמייצר תוצאות

בעולם שבו הלקוחות מוצפים במידע מכל עבר, תוכן שיווקי הוא הכלי שמבדל אותך, מספר את הסיפור שלך ומניע לפעולה.

תוכן טוב הוא לא רק מילים יפות – הוא אסטרטגיה, דיוק במסר ויכולת להתחבר לקהל שלך בצורה חדה, ישירה ואפקטיבית. הוא בונה אמון, יוצר חיבור רגשי ומוביל את הלקוח צעד אחר צעד עד לרגע שבו הוא מחליט לבחור בך.

אנחנו כאן כדי לנסח עבורך את המילים הנכונות, במקום הנכון, בדרך הנכונה –  כזו שתביא תוצאות אמיתיות כחלק מהטיפול האסטרטגי במותג שלך

דני ספקטור

דני ספקטור הוא מומחה לתוכן שיווקי ולניהול אסטרטגיות תוכן, עם ניסיון עשיר בתקשורת הישראלית, עיתונות, יחסי ציבור ושיווק. לאורך הקריירה מילא תפקידים בכירים, ביניהם כתב ועורך בכיר ב"ידיעות אחרונות", עורך ראשי של "וסטי", בכיר בגלי צה"ל וברדיו תל-אביב, סמנכ"ל קבוצת בייסברג, מנהל התוכן השיווקי באתר וואלה ובקבוצת הארץ-דה מרקר.

ספקטור ניהל קמפיינים, יחסי ציבור ותוכן עבור חברות מובילות במשק כמו חברת החשמל, קק"ל, AIG, וילי פוד, תמנון, מכון וינגייט וליימן שליסל, ויצר תוכן לעשרות מותגים גדולים, בהם בנק לאומי, בנק הפועלים, פרטנר, מטרנה, קבוצת לובינסקי ומנורה מבטחים.

עם ניסיון רב בעריכה, כתיבה ויצירת תוכן שמניע לפעולה, דני מביא איתו תובנות מעולמות העיתונות, הפרסום והשיווק – שילוב שמאפשר יצירת מסרים חדים ומדויקים, שפוגעים בדיוק בקהל הנכון והופכים לקריאות לפעולה שמייצרות תוצאות עסקיות משמעותיות.

מה הופך תוכן שיווקי למנצח?

נוגע ברגש ומייצר חיבור עם הלקוחות 
לקוחות קונים מתוך רגש, ולכן התוכן צריך להיות אותנטי, משכנע ומניע לפעולה

מותאם לקהל היעד שלך
לכל קהל יש שפה משלו, ואתה צריך לדבר אליו בדיוק בצורה שתגרום לו להקשיב

משלב אסטרטגיה ומיתוג
תוכן הוא לא רק מילים, הוא חלק מהמכלול המיתוגי שלך, וצריך לתמוך בזהות המותג שלך

ברור, ממוקד ומשפיע
כתיבה חדה ומדויקת שמייצרת הנעה לפעולה ומובילה ליותר פניות, לידים ורכישות

מה אנחנו כותבים?

  • תוכן לאתרי אינטרנט

  • תוכן לרשתות חברתיות

  • כתיבת דפי נחיתה ומכירה

  •  מאמרים מקצועיים ובלוגים 

  • תוכן לפרסום ויח"צ

  • כתיבה קריאייטיבית לקמפיינים