שם המותג:
יצרנו זהות מותגית שלמה לשכונה מהנראות של השם ועד המעטפת הגרפית, תוך בניית שפה ויזואלית שמביעה רעננות, אמינות ועתיד מבטיח.
מיתגנו את כלל האלמנטים הגרפיים של נויה, כולל חומרים שיווקיים, שילוט, מפות, דפי נחיתה, פרסומות ויזואליות ופרסום דיגיטלי – הכל במטרה ללוות את תהליך השיווק ולהמחיש את החזון הגדול שמאחורי התכנון.
פרויקט נוסף שעשינו עם אסיה סיירוס: שכונת פסגות השחר בדימונה – מיתוג, קמפיין חוצות ודיגיטל ואתר asia-psagot.co.il
במהלך תהליך מיתוג אסטרטגי עמוק, גילינו שמוזיאון ארצות המקרא בירושלים הוא לא רק מוזיאון לעתיקות – אלא המקום היחיד בעולם שמספר את הסיפור של כולנו: מאיפה באנו, איך הגענו לכאן, ואיך התרבות שלנו נולדה.
הבנו שכשמבקר נתקל בסיפור אבותיו במוזיאון – הוא מתרגש. לא מדובר רק בשרידים מן העבר, אלא בשיקוף של זהות אישית וקהילתית. וכך ממוזיאון ארכיאולוגי משעמם הוא הפך תדמיתית למוזיאון שמספר את הסיפור שלך.
LiteTalk היא אפליקציה מבית The Jerusalem Post, שמביאה איתה שיטה ללימוד אנגלית שהפכה תוך זמן קצר לשיטה המובילה והטובה ביותר.
זהו ניסיון מרתק של מותג עיתונאי ותיק ויוקרתי לדבר בשפה חדשה – מהירה, ויזואלית, ומותאמת לעולם של טיקטוק וסטוריז.
© 2024 כל הזכויות שמורות ל-Say | הצהרת נגישות