שם המותג:
לרגל השקת המיתוג החדש של aywa יצרנו זהות עדכנית, מקצועית ורב-שכבתית שמכבדת את ההיסטוריה של המותג אך מבטאת את התנופה העכשווית שבה הוא נמצא.
בנינו שפה גרפית שמחברת בין עולמות מערביים למזרח תיכוניים, הפקנו סרטון תדמית שמציג את מהות החברה באופן בהיר, חי ודינמי, וליווינו את השקת האתר החדש של החברה.
עיתון מעריב הוא מהעיתונים הוותיקים בישראל, אך בעשורים האחרונים חווה ירידה דרמטית בתפוצה ובאמון הציבור.
האתגרים התקשורתיים המרכזיים שלו כוללים תחרות מול פלטפורמות דיגיטליות, תדמית פוליטית מעורפלת, וחוסר יציבות ניהולי.
כדי לשרוד, עליו לחדש את שפתו התקשורתית ולהגדיר מחדש את ייחודו בשוק רווי תוכן.
הענקנו ליווי שוטף עבור עיתון מעריב כחלק מעבודתינו מול קבוצת הג'רוזלם פוסט.
LiteTalk היא אפליקציה מבית The Jerusalem Post, שמביאה איתה שיטה ללימוד אנגלית שהפכה תוך זמן קצר לשיטה המובילה והטובה ביותר.
זהו ניסיון מרתק של מותג עיתונאי ותיק ויוקרתי לדבר בשפה חדשה – מהירה, ויזואלית, ומותאמת לעולם של טיקטוק וסטוריז.
© 2024 כל הזכויות שמורות ל-Say | הצהרת נגישות