שם המותג:
עיצבנו לוגו שמורכב מתנועה ומאיזון, בצבעוניות עדינה שמתאימה לקונטקסט התרבותי והאורבני. יצרנו שפה גרפית מודרנית ונקייה, עם דגש על תחושת טכנולוגיה נגישה, ומרחב שמזמין עשייה.
המיתוג שירת את כלל האלמנטים של הפרויקט – מחלל הפנים ועד לשלטי החוץ, מחומרי הפרסום ועד למסכים באירועי ההשקה.
מלווים אותם בשוטף לכל צורך.
LiteTalk היא אפליקציה מבית The Jerusalem Post, שמביאה איתה שיטה ללימוד אנגלית שהפכה תוך זמן קצר לשיטה המובילה והטובה ביותר.
זהו ניסיון מרתק של מותג עיתונאי ותיק ויוקרתי לדבר בשפה חדשה – מהירה, ויזואלית, ומותאמת לעולם של טיקטוק וסטוריז.