שם המותג:
רשת "השמן", רשת השווארמה הגדולה בישראל, פנתה אלינו בתקופה של דעיכה – ירידה בביקוש לזכיינות, תדמית מעורפלת וחוסר מיקוד מסר שיווקי. האתגר היה ברור: להחזיר לרשת את הברק, ולזקק את הזהות שלה מחדש.
במקום לנסות להמציא הכול מחדש, בחרנו להתחיל דווקא במה שכן עובד – בשם עצמו. "השמן" נשמע כמו שם שמחבק – עם קריצה, הומור עצמי ואהבה לאוכל טוב. הבנו שהשם מייצר הזדהות, ושאפשר לבנות עליו תדמית של חוויה מפנקת, נגישה ומשעשעת.
במקום מהפך קיצוני – בחרנו בדיוק. עשינו מקצה שיפורים ללוגו הקיים, צמצמנו את פלטת הצבעים לצהוב ואפור כהה (ונפרדנו מהבורדו הכבד), הסרנו אלמנטים טרנדיים מיותרים, והגדרנו שפה חזותית ברורה, זכירה ומבודלת.
מאז אותו מהלך, ליווינו את הרשת בלמעלה מעשרה סניפים חדשים. הניהול המחודש, יחד עם המיתוג המלוטש, הפך את "השמן" לרשת שמבקשת ומקבלת – שורה של זכיינים בתור, ותדמית חזקה וחדשה בשוק ההמבורגרים והשווארמה.
ויליפוד היא אחת מיבואניות המזון הגדולות בישראל, שמביאה לצרכנים המקומיים איכות אירופית, חדשנות וטעמים מהעולם. אחד ממותגי הדגל שלה הוא Euro – מחלבות אירופה, שהביא עימו מהפכה למדפי מוצרי החלב בסופרמרקטים בישראל.
האתגר שלנו היה להעניק למותג חזות חדשה, דיגיטלית, חכמה ומעודכנת – שתשקף את האיכות הגבוהה של המוצרים, את רוח החדשנות, ואת הרלוונטיות לצרכן הישראלי.
LiteTalk היא אפליקציה מבית The Jerusalem Post, שמביאה איתה שיטה ללימוד אנגלית שהפכה תוך זמן קצר לשיטה המובילה והטובה ביותר.
זהו ניסיון מרתק של מותג עיתונאי ותיק ויוקרתי לדבר בשפה חדשה – מהירה, ויזואלית, ומותאמת לעולם של טיקטוק וסטוריז.
© 2024 כל הזכויות שמורות ל-Say | הצהרת נגישות