השמן – טעם של מיתוג מחדש

שם המותג: 

השמן

רשת "השמן", רשת השווארמה הגדולה בישראל, פנתה אלינו בתקופה של דעיכה – ירידה בביקוש לזכיינות, תדמית מעורפלת וחוסר מיקוד מסר שיווקי. האתגר היה ברור: להחזיר לרשת את הברק, ולזקק את הזהות שלה מחדש.

במקום לנסות להמציא הכול מחדש, בחרנו להתחיל דווקא במה שכן עובד – בשם עצמו. "השמן" נשמע כמו שם שמחבק – עם קריצה, הומור עצמי ואהבה לאוכל טוב. הבנו שהשם מייצר הזדהות, ושאפשר לבנות עליו תדמית של חוויה מפנקת, נגישה ומשעשעת.

הקמפיין:

במקום מהפך קיצוני – בחרנו בדיוק. עשינו מקצה שיפורים ללוגו הקיים, צמצמנו את פלטת הצבעים לצהוב ואפור כהה (ונפרדנו מהבורדו הכבד), הסרנו אלמנטים טרנדיים מיותרים, והגדרנו שפה חזותית ברורה, זכירה ומבודלת.

מאז אותו מהלך, ליווינו את הרשת בלמעלה מעשרה סניפים חדשים. הניהול המחודש, יחד עם המיתוג המלוטש, הפך את "השמן" לרשת שמבקשת ומקבלת – שורה של זכיינים בתור, ותדמית חזקה וחדשה בשוק ההמבורגרים והשווארמה.

השירותים שסיפקנו:

  • גיבוש אסטרטגיית מיתוג
  • חידוש לוגו ועיצוב שפה גרפית
  • מיתוג סניפים
  • עיצוב חומרי תפריט ודפוס
  • עיצוב שילוט
  • ליווי גרפי שוטף לרשת
  • ייעוץ אסטרטגי להנהלה החדשה