שם המותג:
כל תהליך מיתוג מתחיל בשלב אסטרטגי.
שלבי החקירה והלימוד דורשים לעיתים מספר פגישות עד שמתגבשת התובנה שתהפוך בהמשך לנרטיב המוביל של המותג. הסיפור של המותג הוא העוגן, הבסיס. זהו נקודת הפתיחה לכל פעולות השיווק, והוא חייב לבוא לידי ביטוי בצורה אחידה ועקבית בכל נקודות המפגש עם הלקוח.
כל תהליך מיתוג מתחיל בשלב אסטרטגי.
שלבי החקירה והלימוד דורשים לעיתים מספר פגישות עד שמתגבשת התובנה שתהפוך בהמשך לנרטיב המוביל של המותג. הסיפור של המותג הוא העוגן, הבסיס. זהו נקודת הפתיחה לכל פעולות השיווק, והוא חייב לבוא לידי ביטוי בצורה אחידה ועקבית בכל נקודות המפגש עם הלקוח.
© 2024 כל הזכויות שמורות ל-Say | הצהרת נגישות