שם המותג:
עיצבנו שפה חזותית שמצליחה לשלב בין חזון עתידי לעשייה עכשווית – בין ערכים של קיימות ויזמות לבין סטנדרטים גבוהים של מקצועיות והשקעה.
הקו הגרפי נותן מענה גמיש ורב־שימושי לכל פעילויות הקרן – מהצגת יזמים ועד חומרים למשקיעים – ויוצר נראות אחידה ובעלת נוכחות בזירה הצפופה של קרנות ההון.
העבודה כוללת התאמות גרפיות לעולמות מגוונים – מתכנים היסטוריים ועד עיצוב עכשווי – תוך שיתוף פעולה הדוק עם צוות המוזיאון המסור.
העברית של הטקסט:
לא קל למכור בתים ביהודה ושומרון.
לאחר מספר פגישות עם האנשים הנהדרים מחברת הפיתוח, הבנו לעומק את יתרונות המקום והקהל היעד: “ארבעה עשורים, חברת מ.ת.ה. בנימין בונה יישובים ישראליים ביהודה ושומרון.”
LiteTalk היא אפליקציה מבית The Jerusalem Post, שמביאה איתה שיטה ללימוד אנגלית שהפכה תוך זמן קצר לשיטה המובילה והטובה ביותר.
זהו ניסיון מרתק של מותג עיתונאי ותיק ויוקרתי לדבר בשפה חדשה – מהירה, ויזואלית, ומותאמת לעולם של טיקטוק וסטוריז.
© 2024 כל הזכויות שמורות ל-Say | הצהרת נגישות