שם המותג:
מרום הוא מוסד חינוכי לילדים מחוננים ומצטיינים, שמכוון הרבה יותר גבוה מהממוצע. זהו מרכז לפיתוח כישורי למידה וחשיבה – שמעודד את תלמידיו להתבונן, לשאול שאלות, לטעות, ולגלות.
כך נולדת סקרנות שאין לה גבול – סקרנות שמזינה מצוינות, מדע, רוח – ומנהיגות.
ליווינו את מרום בתהליך מיתוג מקיף שבנה עבורו שפה גרפית ומילולית ייחודית, שמעבירה את המסר: כאן מטפחים סקרנות, לא רק ידע. יצרנו זהות שמבטאת חקירה, עומק, וגם שמחת גילוי. זוהי השראה לצוותי ההוראה – וקרקע לצמיחתם של מנהיגי העתיד.
חברת שסטוביץ' היא מהשמות הוותיקים, הבולטים והמשפיעים בתחום מוצרי הצריכה בישראל – עם עשרות מותגי על בינלאומיים בתחומי הקוסמטיקה, הקולינריה והטיפוח. בעבודה משותפת עם מחלקת השיווק של החברה, אנו מלווים את שסטוביץ' בשגרה ובקמפיינים – ומעניקים מענה עיצובי וקריאייטיבי למוצרים ולפעילויות.
LiteTalk היא אפליקציה מבית The Jerusalem Post, שמביאה איתה שיטה ללימוד אנגלית שהפכה תוך זמן קצר לשיטה המובילה והטובה ביותר.
זהו ניסיון מרתק של מותג עיתונאי ותיק ויוקרתי לדבר בשפה חדשה – מהירה, ויזואלית, ומותאמת לעולם של טיקטוק וסטוריז.
© 2024 כל הזכויות שמורות ל-Say | הצהרת נגישות