שם המותג:
המסר של משק עפאים היה ברור מהרגע הראשון: עבודת כפיים מסורתית. גבינות עיזים אורגניות ומוצרים חקלאיים שמיוצרים בטכנולוגיות של פעם, בקצב של פעם – בלי קיצורי דרך. "מה שיותר לאט יותר טעים", כפי שאומר הדיי עפאים, אחד מבעלי המותג, שוב ושוב.
משם יצאנו לדרך עם מיתוג שמבוסס על האמת הפנימית של המקום: עבודת אדמה מדויקת, קפדנות, והליכה עקבית עם עקרונות של איכות והיד האנושית.
מגדל דוד – אחד האייקונים הבולטים של ירושלים – עבר לאחרונה מתיחת פנים מקיפה ופתח מחדש את שעריו. זכינו ללוות את המוזיאון לאורך התקופה, בעיצוב שוטף למחלקות השיווק והחינוך, ובהטמעת המיתוג וחומרי תדמית, בין היתר בפיתוח מוצרים ייחודיים לחנות המוזיאון.
המוזיאון מספר את סיפור ירושלים דרך תערוכות, פעילויות ומרחבים חדשים – ואנחנו שם כדי לוודא שהשפה הגרפית מדברת את אותו הסיפור: מחבר בין עבר לעתיד, בין קלאסיקה למודרניות.
LiteTalk היא אפליקציה מבית The Jerusalem Post, שמביאה איתה שיטה ללימוד אנגלית שהפכה תוך זמן קצר לשיטה המובילה והטובה ביותר.
זהו ניסיון מרתק של מותג עיתונאי ותיק ויוקרתי לדבר בשפה חדשה – מהירה, ויזואלית, ומותאמת לעולם של טיקטוק וסטוריז.