שם המותג:
המסר של משק עפאים היה ברור מהרגע הראשון: עבודת כפיים מסורתית. גבינות עיזים אורגניות ומוצרים חקלאיים שמיוצרים בטכנולוגיות של פעם, בקצב של פעם – בלי קיצורי דרך. "מה שיותר לאט יותר טעים", כפי שאומר הדיי עפאים, אחד מבעלי המותג, שוב ושוב.
משם יצאנו לדרך עם מיתוג שמבוסס על האמת הפנימית של המקום: עבודת אדמה מדויקת, קפדנות, והליכה עקבית עם עקרונות של איכות והיד האנושית.
כחלק מקבוצת המדיה החזקה בישראל, The Jerusalem Post מובילה לא רק בזירה העיתונאית – אלא גם בזירת הכנסים הבינלאומיים. מדובר באירועים רבי חשיבות בזירה המדינית, הכלכלית והציבורית, המארחים מנהיגים, אנשי עסקים ובכירים מהעולם היהודי והבינלאומי.
התבקשנו למתג את סדרת הכנסים של הקבוצה ולחבר את ערכי המותג העיתונאי לזהות של כנס מוביל, מעודכן ובעל נראות חזקה.
LiteTalk היא אפליקציה מבית The Jerusalem Post, שמביאה איתה שיטה ללימוד אנגלית שהפכה תוך זמן קצר לשיטה המובילה והטובה ביותר.
זהו ניסיון מרתק של מותג עיתונאי ותיק ויוקרתי לדבר בשפה חדשה – מהירה, ויזואלית, ומותאמת לעולם של טיקטוק וסטוריז.
© 2024 כל הזכויות שמורות ל-Say | הצהרת נגישות