שם המותג:
כל תהליך מיתוג מתחיל בשלב אסטרטגי.
שלבי החקירה והלמידה דורשים לעיתים מספר פגישות עד שמתגבשת התובנה המרכזית, שהופכת מאוחר יותר לנרטיב המוביל של המותג. סיפור המותג הוא העוגן, הבסיס, נקודת המוצא לכל פעולות השיווק, והוא חייב להשתקף בצורה אחידה ועקבית בכל נקודות המפגש עם הלקוח.
התהליך במקרה הזה היה מהיר יותר – מתוך סיעור מוחות איכותי בהקשר רחב, הבנו שקצב החיים המודרניים מביא איתו עומס רגשי ולחץ, ושמעולם לא הייתה חשיבות גדולה יותר לבית כמקום מפלט וכמרחב לטעינה מחדש, נפשית ופיזית.
מתוך הצורך הזה שואבת הרשת את ההשראה והמשמעות שלה – סביבה מעוצבת, הרמוניה ויזואלית ונוחות שימוש משפיעים באופן ממשי על חייו של האדם, מעניקים לו עוגן חיובי, נקודת ייחוס ובסיס לביטוי עצמי.
מכאן הכל כבר היה ברור:
Rossetto לא רק מוכרת רהיטים.
ברשת Rossetto יוצרים איים של שקט.
סלוגן: מעצבים סביבת חיים.
רוב האנשים אינם מקבלים את המציאות כפי שהיא. מעטים הם אלה שמוכנים להתאמץ כדי לשנות אותה.
גאים להציג מיתוג חדש לקהל היהודי-אמריקאי של המרכז הרפורמי לדת ומדינה.
LiteTalk היא אפליקציה מבית The Jerusalem Post, שמביאה איתה שיטה ללימוד אנגלית שהפכה תוך זמן קצר לשיטה המובילה והטובה ביותר.
זהו ניסיון מרתק של מותג עיתונאי ותיק ויוקרתי לדבר בשפה חדשה – מהירה, ויזואלית, ומותאמת לעולם של טיקטוק וסטוריז.