שם המותג:
Shift הוא לא עוד כנס נדל"ן – הוא הצהרה. מדובר בכנס פורץ דרך שמבקש לייצר שיח חדש, לשנות פרדיגמות, ולהכניס ללב התעשייה מושגים של קיימות, חדשנות, דיור בר־השגה וחשיבה מחוץ לקופסה.
חברת ההפקה גורילה, קולגה אהובה ומובילת היוזמה פתה אלינו עם מטרה ברורה: ליצור מותג לכנס שאי אפשר להתעלם ממנו. כזה שלא רק ימשוך משתתפים – אלא ירגיש כמו תנועה.
בנינו קונספט חזותי ומילולי שמבוסס על תנועה, שינוי ותודעה. השם Shift מבטא את השאיפה להזיז את השוק, לחשוב אחרת, ולתת פוקוס חדש לשאלות ישנות.
המיתוג כלל עיצוב לוגו דינאמי, שפה גרפית בולטת אך מקצועית, ושורת חומרים לכנס: הזמנות, שלטי במה, תגים, פרזנטציות, דוכנים ועוד. הכול עוצב כך שירגיש כמו כנס ששם את האג'נדה לפני האינטרסים – ומוביל שינוי בשוק.
LiteTalk היא אפליקציה מבית The Jerusalem Post, שמביאה איתה שיטה ללימוד אנגלית שהפכה תוך זמן קצר לשיטה המובילה והטובה ביותר.
זהו ניסיון מרתק של מותג עיתונאי ותיק ויוקרתי לדבר בשפה חדשה – מהירה, ויזואלית, ומותאמת לעולם של טיקטוק וסטוריז.