שם המותג:
"ישראל היא המדינה היחידה שבה סופרים את הכסף גם כשהוא יוצא מהכספומט" – משפט אמיתי, וגם תמצית האתגר שעמד בפנינו: איך מעצבים חוויית כספומט שנותנת תחושת ביטחון, משרה אמון, וגם מצליחה לבלוט בזירה צפופה כמו קניון ישראלי?
הכול התחיל כשחברת קרן התמר רכשה את רשת הכספומטים של שב"א – יותר מ-300 מכשירים בפריסה ארצית, שהפכו לרשת הגדולה בישראל. המשימה שלנו הייתה לייצר זהות חדשה לרשת – כזו שתשדר חדשנות, נגישות וטכנולוגיה מתקדמת, מבלי לאבד תחושת אנושיות ונוחות שימוש.
בחרנו בשם הקולע Smart (תודות לקופירייטר רומם סרנגה), שמכיל בתוכו גם הבטחה וגם אופי. צבע המותג המרכזי שנבחר היה ירוק – למרות החשש מהזיקה המסחרית הכבדה, גילינו שהאסוציאציה המיידית שלו בקרב הציבור היא דווקא סביבתית ואמינה – מה שתאם בדיוק את הדרך שבה רצינו לדבר אל המשתמשים.
העיצוב הגרפי שנבנה התמקד בנראות ברורה ובולטת במרחב הציבורי, במעטפת עיצובית שמייצרת חוויה נעימה, בטוחה ואינטואיטיבית – גם כיום, כשמדובר בפעולות בסיסיות כמו משיכה או בדיקת יתרה, וגם כהכנה לעתיד שבו הכספומט יהפוך לנקודת שירות חכמה ורב-שימושית.
כיום Smart היא חברת היא חברת הכספומטים המובילה בישראל.
LiteTalk היא אפליקציה מבית The Jerusalem Post, שמביאה איתה שיטה ללימוד אנגלית שהפכה תוך זמן קצר לשיטה המובילה והטובה ביותר.
זהו ניסיון מרתק של מותג עיתונאי ותיק ויוקרתי לדבר בשפה חדשה – מהירה, ויזואלית, ומותאמת לעולם של טיקטוק וסטוריז.