משפחה אמריקאית ממוצעת מוציאה כ־150 דולר בחודש על תכני טלוויזיה. סטארטאפ התוכן SocietyAlpha קם כדי לשנות את זה – ולהפוך את הצפייה בטלוויזיה לחינמית עבור כולם. החברה מחברת בין מפרסמים לאפליקציות תוכן, ומציעה מודל שמבטיח לצרכנים: טלוויזיה בחינם, בלי להתפשר על איכות.
הקמפיין:
מדובר בחברה אמריקאית נוספת שבחרה בנו – כך שאת השפה והטון של האמריקאים אנחנו כבר מכירים נהדר. ליווינו את SocietyAlpha משלב החשיבה האסטרטגית, דרך פיתוח שפת מותג גרפית ומילולית, ועד להקמה של אתר ייעודי. עבדנו יחד על בניית נרטיב פשוט וברור: תוכן איכותי צריך להיות נגיש – ולכולם.
האתר societyalpha.tv הוא תוצר ישיר של העבודה המשותפת, וגם רק ההתחלה.