שם המותג:
SSI היא תוכנית הדגל של קרן עזריאלי בתחום הספורט החברתי, הפועלת מתוך תפיסה עמוקה שספורט הוא כלי לשינוי חברתי. מטרת העמותה היא לקדם שוויון הזדמנויות, להסיר חסמים ולהעצים אוכלוסיות מוחלשות בישראל באמצעות פעילות גופנית וחינוך דרך ספורט.
בתהליך מיתוג מדויק, חוצה שפות ומגזרים, יצרנו עבור SSI שפה חזותית חדשה, קונספט תוכני מעודכן ואתר תדמיתי תלת-לשוני שמעביר את רוח הפעילות – בשטח, בקהילה ובחיים עצמם.
עבודת המיתוג נולדה מתוך ההבנה שספורט הוא לא רק מגרש – הוא מנוף. גיבשנו מסרים שמחברים בין עשייה לערכים, יצרנו לוגו וסמלים שמשדרים תנועה, פתיחות וקהילתיות, ופיתחנו אתר דינמי ב־3 שפות (עברית, אנגלית וערבית), שמנגיש את מטרות SSI לקהלים רחבים בארץ ובעולם.
על רקע מלחמת השבעה באוקטובר, SSI וקרן עזריאלי נרתמו גם לפעילות חירום רחבת היקף, ובאתר שולבו גם תכנים המייצגים את ההתגייסות הזאת – כעדות לחזון של עמידה לצד החברה הישראלית ברגעים המורכבים ביותר.
כל תהליך מיתוג מתחיל בשלב אסטרטגי.
שלבי החקירה והלימוד דורשים לעיתים מספר פגישות עד שמתגבשת התובנה שתהפוך בהמשך לנרטיב המוביל של המותג. הסיפור של המותג הוא העוגן, הבסיס. זהו נקודת הפתיחה לכל פעולות השיווק, והוא חייב לבוא לידי ביטוי בצורה אחידה ועקבית בכל נקודות המפגש עם הלקוח.
LiteTalk היא אפליקציה מבית The Jerusalem Post, שמביאה איתה שיטה ללימוד אנגלית שהפכה תוך זמן קצר לשיטה המובילה והטובה ביותר.
זהו ניסיון מרתק של מותג עיתונאי ותיק ויוקרתי לדבר בשפה חדשה – מהירה, ויזואלית, ומותאמת לעולם של טיקטוק וסטוריז.