שם המותג:
סטודיו קאהן מייצר עבודות קרמיקה ייחודיות שצריך לשבור כדי להשתמש.. המוצרים מגיעים שלמים והמשתמש שובר אותם כדי להפכם לשמישים. זה מרגש.. איך מעבירים את החוויה הזאת באריזות? איך מסבירים את המורכבות והייחודיות של המוצר? האתגר גדל כשהלקוח סיפר לנו שהוא הגדיר תקציב לפני העבודה ושהאריזות יודפסו על קראפט חום בשני צבעים.
היה ברור שצריך קונספט חזק כדי לבלוט על המדף. הבנו שהדרך הטובה ביותר לתקשר את המוצרים המופלאים הללו היא לא לנסות להסביר אותם אלה לעניין ע"י פניה ישירה ומסקרנת. כך עיצבנו אריזות עם קונספט ויצרנו סריה של ארבע מסרים מעניינים.
Break this beauty into pieces
Break this charm to reveal its secret
Break this piece to make it useful
Break a heart to make it whole
סדרה זו נמכרת כיום בהצלחה רבה בחנות ה-MOMA (Museum of Modern Art) בניו-יורק.
רשת "השמן", רשת השווארמה הגדולה בישראל, פנתה אלינו בתקופה של דעיכה – ירידה בביקוש לזכיינות, תדמית מעורפלת וחוסר מיקוד מסר שיווקי. האתגר היה ברור: להחזיר לרשת את הברק, ולזקק את הזהות שלה מחדש.
במקום לנסות להמציא הכול מחדש, בחרנו להתחיל דווקא במה שכן עובד – בשם עצמו. "השמן" נשמע כמו שם שמחבק – עם קריצה, הומור עצמי ואהבה לאוכל טוב. הבנו שהשם מייצר הזדהות, ושאפשר לבנות עליו תדמית של חוויה מפנקת, נגישה ומשעשעת.
LiteTalk היא אפליקציה מבית The Jerusalem Post, שמביאה איתה שיטה ללימוד אנגלית שהפכה תוך זמן קצר לשיטה המובילה והטובה ביותר.
זהו ניסיון מרתק של מותג עיתונאי ותיק ויוקרתי לדבר בשפה חדשה – מהירה, ויזואלית, ומותאמת לעולם של טיקטוק וסטוריז.
© 2024 כל הזכויות שמורות ל-Say | הצהרת נגישות