עיתונות מובילה. כנסים פורצי דרך.

שם המותג: 

The Jerusalem Post | קבוצת ג'רוזלם פוסט מעריב
כחלק מקבוצת המדיה החזקה בישראל, The Jerusalem Post מובילה לא רק בזירה העיתונאית – אלא גם בזירת הכנסים הבינלאומיים. מדובר באירועים רבי חשיבות בזירה המדינית, הכלכלית והציבורית, המארחים מנהיגים, אנשי עסקים ובכירים מהעולם היהודי והבינלאומי. התבקשנו למתג את סדרת הכנסים של הקבוצה ולחבר את ערכי המותג העיתונאי לזהות של כנס מוביל, מעודכן ובעל נראות חזקה.

הקמפיין:

עיצבנו שפה גרפית המותאמת לאירועים רבי משתתפים ולפרסומים בינלאומיים. יצרנו סדרת מודעות, עמודי פרסום, הזמנות וחומרי עזר מלווים – החל ממודעות עיתון ועד עיצוב במות ושלטים. כל חומר נבנה מתוך הבנה של קהל היעד – מקבלי החלטות, דיפלומטים, אנשי תקשורת – ועם דגש על אמינות, עוצמה ויזואלית, וסדר יום רלוונטי.

ביניהם:

ועידת הדיפלומטים בניויורק בסימן 90 שנה לג'רוזלם פוסט

כנס הספורט של ישראל

הכנס השנתי במעמד רואש הממשלה ונשיא המדינה אליו עשינו פרסומת לטלוויזיה.

השירותים שסיפקנו:

  • מיתוג כנסים ואירועים
  • עיצוב גרפי למודעות, הזמנות וחומרי עזר
  • פיתוח שפה חזותית רשמית ואיכותית
  • עיצוב עמודי פרסום לעיתונות
  • שילוט והכוונה לאירועים
  • ליווי גרפי שוטף למחלקת הכנסים