שם המותג:
TWIGO נולדה מהבנה פשוטה: הדרך הכי טובה לחבר בין אנשים היא דרך משחק. בין אם זה צוות במשרד, משפחה על הדשא או חבורה של חברים ביום הולדת. כל חוויה משותפת מתחילה ברגע קטן של צחוק, אתגר וגילוי.
TWIGO היא אפליקציה אינטראקטיבית שמאפשרת ליצור ולשחק משחקים חווייתיים בלי צורך בהנחיה צמודה. מהרגע שהמשחק נרכש הוא שלכם. בקלות, בלחיצת כפתור אתם יכולים להפעיל, לשתף, לשחק ולקבל גם תמונות, סרטון סיכום ודשבורד תוצאות אישי.
אבל TWIGO היא הרבה יותר מאפליקציה – היא פלטפורמה. כזו שמאפשרת לסוכנים, מפיקים ואנשי תוכן לבנות משחקים משלהם, למכור אותם, ולעצב חוויות פרסונליות ומדויקות ללקוחות שלהם. בין אם מדובר בארגוני HR, לקוחות פרטיים או מפיקי אירועים.
ב-Say עיצבנו מותג שמשדר תנועה, חיבור וחשיבה משחקית.
יצרנו לוגו שמשלב דרך והנאה ומגלם את עולמות הגיימינג, ההתמצאות, ההרפתקה וההצלחה.
בחרנו בצבעוניות חזקה ובטון תקשורתי שמשלב קלילות עם חוכמה – פאן עם תכנון, דינמיקה עם דיוק.
פיתחנו גם את הסלוגן והשפה:
Let’s TwiGo! קריאה לפעולה שהיא גם הזמנה להשתתפות.
המותג כולו עוצב כחוויה אינטראקטיבית – כזו שפונה למנהלי רווחה, חברות, משפחות ואנשי מקצוע – ומדברת עם כולם בגובה העיניים.
LiteTalk היא אפליקציה מבית The Jerusalem Post, שמביאה איתה שיטה ללימוד אנגלית שהפכה תוך זמן קצר לשיטה המובילה והטובה ביותר.
זהו ניסיון מרתק של מותג עיתונאי ותיק ויוקרתי לדבר בשפה חדשה – מהירה, ויזואלית, ומותאמת לעולם של טיקטוק וסטוריז.
LiteTalk היא אפליקציה מבית The Jerusalem Post, שמביאה איתה שיטה ללימוד אנגלית שהפכה תוך זמן קצר לשיטה המובילה והטובה ביותר.
זהו ניסיון מרתק של מותג עיתונאי ותיק ויוקרתי לדבר בשפה חדשה – מהירה, ויזואלית, ומותאמת לעולם של טיקטוק וסטוריז.
© 2024 כל הזכויות שמורות ל-Say | הצהרת נגישות