הבית של הספורט הישראלי

שם המותג: 

מכון וינגייט

לאחר תהליך עומק אסטרטגי עם מכון וינגייט, הגדרנו יחד תובנה שמובילה את המותג מאז: מכון וינגייט הוא הבית של הספורט הישראלי. מתוך התובנה הזו יצאנו לדרך עם שורת מהלכים תקשורתיים וחזותיים – ובראשם קמפיין חגיגי לאולימפיאדת טוקיו 2021, לציון 65 שנה להקמת המכון.

הקמפיין:

הקמפיין כלל סרטונים לטלוויזיה ולרשתות, באמפרים ממותגים ופרירולים, כולם נשענים על המסר המרכזי: בוינגייט מגדלים מצוינות. מטפחים הישגים. מכשירים את דור הספורטאים הבא – נשים, גברים ונבחרות שלמות – כבר 65 שנה.

בנוסף לקמפיין, יצרנו וכתבנו ספר מיוחד לרגל חגיגות 65 שנה להיווסדות המכון – כמחווה להיסטוריה ולתרומה הספורטיבית של המוסד למדינה.

שירותים שניתנו:

  • אסטרטגיה
  • קריאייטיב
  • קופירייטינג
  • עיצוב גרפי
  • הפקת פרסומות לטלוויזיה ולרשתות החברתיות
  • עיצוב נקודות מכירה
  • כתיבה והפקת ספר חגיגי

 

© כחלק מהעבודה שלנו עם קבוצת בייסברג