שם המותג:
Xperience היא חברת פיתוח ועיצוב חוויית משתמש המתמחה באפליקציות, אתרים ומשחקים – עם דגש על אפיון מדויק, ממשק מוקפד וחוויית משתמש איכותית.
החברה חיפשה מיתוג שישקף את היכולות המקצועיות הגבוהות שלה, לצד סגנון עיצובי נקי, בטוח בעצמו – כזה שלא צריך לצעוק כדי להיראות.
יצרנו מיתוג מונוכרומטי נועז, שמניח את הבמה לצבעים של לקוחות החברה – ומתוך כך מבטא את הגישה הצנועה אך המבריקה של הצוות.
העיצוב המינימליסטי שידר דיוק ושליטה, אפילו בחומרי הדפוס – שהודפסו בגווני שחור על שחור, כהצהרה של עוצמה פנימית וביטחון שקט.
הסלוגן שנבחר – Xperience. Something else – משלים את החוויה.
השירותים שסיפקנו:
"אני שולמן" התחיל כקבוצת פייסבוק – אבל הפך תוך ימים ספורים לתנועה חברתית מהגדולות שידעה המדינה. תנועה שמאגדת עשרות אלפי בעלי עסקים עצמאים מכל מגזר, מקצוע ורקע – ודורשת קול, זכויות והכרה.
כבר מהימים הראשונים של הפעילות הבנו שהעצמאים בישראל סובלים משני כאבים עיקריים – הישרדות ובדידות. החלטנו להוציא אותם מהמקום השקוף בו היו, לתת להם תחושת ביחד ולהבין שהם כבר לא "הקטנים האלה, שיסתדרו" אלא אגרוף קפוץ חזק אחד ועוצמתי.
"אני שולמן. ואני כבר לא לבד"
LiteTalk היא אפליקציה מבית The Jerusalem Post, שמביאה איתה שיטה ללימוד אנגלית שהפכה תוך זמן קצר לשיטה המובילה והטובה ביותר.
זהו ניסיון מרתק של מותג עיתונאי ותיק ויוקרתי לדבר בשפה חדשה – מהירה, ויזואלית, ומותאמת לעולם של טיקטוק וסטוריז.