שם המותג:
המיתוג נבנה מתוך השראה עמוקה לשוק מחנה יהודה – עם כל הרעש, ההומור, הגימיקים והחיים שבו. מהעיצוב ועד לסיפור המותג, בנינו עולם שלם שמרגיש כמו פיסה מהשוק, גם כשעוברים לתל אביב.
בהמשך מיתגנו את מלך הטחינה – מותג משנה של ממלכת החלבה, את פיצוחלבה ואת ממרחלבה.
כיום ל"ממלכת החלבה" ישנם סניפים בכל רחבי הארץ בהם ארבעה בירושלים לצד סניף בשרונה מרקט, שוק הצפון, שדה התעופה ועוד עשרות נקודות מכירה ובקרוב גם סניף סמוך לטיימס סקוור בניו-יורק
העבודה כוללת התאמות גרפיות לעולמות מגוונים – מתכנים היסטוריים ועד עיצוב עכשווי – תוך שיתוף פעולה הדוק עם צוות המוזיאון המסור.
LiteTalk היא אפליקציה מבית The Jerusalem Post, שמביאה איתה שיטה ללימוד אנגלית שהפכה תוך זמן קצר לשיטה המובילה והטובה ביותר.
זהו ניסיון מרתק של מותג עיתונאי ותיק ויוקרתי לדבר בשפה חדשה – מהירה, ויזואלית, ומותאמת לעולם של טיקטוק וסטוריז.