שם המותג:
רוב האנשים מקבלים את המציאות כמו שהיא. מעטים הם אלו שמוכנים לפעול כדי לשנות אותה. IRAC – המרכז הרפורמי לדת ומדינה – הוא קול ברור וחד משמעי למען שינוי חברתי, זכויות אדם, שוויון וחופש דת במדינת ישראל.
המיתוג החדש, שיועד במיוחד לקהל היהודי האמריקאי, מדגיש כי התמיכה ב-IRAC היא לא רק אקט של צדק – אלא גם של אומץ. היא מעוררת שייכות ליהדות מתקדמת ועדכנית, ומעבירה מסר של תקווה לעולם טוב יותר.
לאחר היכרות מעמיקה עם הארגון וצוות ההנהלה שלו, גיבשנו תובנה ברורה: להיות תומך ב-IRAC זה לא רק לתרום – זו הצהרה של ערכים. נבחר סלוגן שמשקף בדיוק את זה: The Courage to Care / to Commit / to Change.
המותג מבטא יהדות שרואה את העולם, מגיבה אליו, ופועלת לשנותו. העיצוב, הניסוח והמסרים פונים לקהל שמחפש משמעות, ערכים, ועשייה שמותירה חותם.
העברית של הטקסט:
לא קל למכור בתים ביהודה ושומרון.
לאחר מספר פגישות עם האנשים הנהדרים מחברת הפיתוח, הבנו לעומק את יתרונות המקום והקהל היעד: “ארבעה עשורים, חברת מ.ת.ה. בנימין בונה יישובים ישראליים ביהודה ושומרון.”
LiteTalk היא אפליקציה מבית The Jerusalem Post, שמביאה איתה שיטה ללימוד אנגלית שהפכה תוך זמן קצר לשיטה המובילה והטובה ביותר.
זהו ניסיון מרתק של מותג עיתונאי ותיק ויוקרתי לדבר בשפה חדשה – מהירה, ויזואלית, ומותאמת לעולם של טיקטוק וסטוריז.