Euro by WilliFood – טעמים חדשים, מראה חדש

שם המותג: 

ויליפוד | Euro – מחלבות אירופה
ויליפוד היא אחת מיבואניות המזון הגדולות בישראל, שמביאה לצרכנים המקומיים איכות אירופית, חדשנות וטעמים מהעולם. אחד ממותגי הדגל שלה הוא Euro – מחלבות אירופה, שהביא עימו מהפכה למדפי מוצרי החלב בסופרמרקטים בישראל. האתגר שלנו היה להעניק למותג חזות חדשה, דיגיטלית, חכמה ומעודכנת – שתשקף את האיכות הגבוהה של המוצרים, את רוח החדשנות, ואת הרלוונטיות לצרכן הישראלי.

הקמפיין:

עיצבנו קטלוג דיגיטלי לכלל מוצרי ויליפוד, ולצידו יצרנו מיניסייט ייעודי למותג יורו – בעיצוב, תוכן ותכנות מלא. הקמפיין הובל בכיכובה של הפרזנטורית מיכל אנסקי, שהוסיפה מגע של השראה וסטייל.

לקראת ראש השנה, עלה האתר בגרסה חגיגית מחודשת – עם עיצוב חדש, תוכן מעודכן, ו-11 טיפים מושלמים של אנסקי לאירוח חג קולינרי בלתי נשכח.

ביניהם:

ועידת הדיפלומטים בניויורק בסימן 90 שנה לג'רוזלם פוסט

כנס הספורט של ישראל

הכנס השנתי במעמד רואש הממשלה ונשיא המדינה אליו עשינו פרסומת לטלוויזיה.

השירותים שסיפקנו:

  • עיצוב קטלוג דיגיטלי
  • עיצוב ותכנות מיניסייט
  • כתיבת תוכן
  • מיתוג קמפיין עונתי
  • ליווי קריאייטיבי שוטף
  • עיצוב גרפי שוטף למותג

 

במסגרת עבודתנו עם קבוצת בייסברג