שם המותג:
ההבטחה של BHM פשוטה וברורה: You will never walk alone. מאחורי ההצהרה הזו עומדת מחויבות עמוקה ללוות כל לקוח, קטן כגדול, לאורך כל שרשרת הלוגיסטיקה – בכל נקודה בעולם.
BHM מתמחה במציאת פתרונות בטוחים, יעילים ומהירים לכל צורך לוגיסטי. אחד היתרונות הבולטים של החברה הוא המבנה הארגוני הרזה, שמאפשר תגובה מיידית, מעורבות גבוהה ושירות אישי לכל לקוח – עם יד על הדופק, בכל שלב בתהליך
בנינו עבור BHM שפת מותג שמדברת בגובה העיניים, תוך הדגשת החוזקות האנושיות והלוגיסטיות גם יחד. הדגשנו את תחושת השותפות, הנוכחות בכל רגע, והביטחון שהלקוח לא נשאר לבד – לא במשלוח, לא בניירת, ולא בהתמודדות מול אתגרים גלובליים.
העבודה כללה גם אפיון וחידוש של אתר החברה, עם דגש על חוויית משתמש נקייה, נגישה ומזמינה.
פרס דוד עזריאלי לאדריכלות הוא הפרס היוקרתי והמשפיע ביותר בארץ לסטודנטים לאדריכלות. זכינו ללוות את הכנס והטקס לאורך מספר שנים, ולבנות עבורו שפה מיתוגית עשירה, מתוחכמת ומדויקת – שמחברת בין יצירתיות אקדמית לבין סטנדרט של חדשנות ועיצוב ברמה גבוהה.
LiteTalk היא אפליקציה מבית The Jerusalem Post, שמביאה איתה שיטה ללימוד אנגלית שהפכה תוך זמן קצר לשיטה המובילה והטובה ביותר.
זהו ניסיון מרתק של מותג עיתונאי ותיק ויוקרתי לדבר בשפה חדשה – מהירה, ויזואלית, ומותאמת לעולם של טיקטוק וסטוריז.