שם המותג:
בנינו שפה גרפית חדשה, אלגנטית ומודרנית שמעניקה לכל תערוכה ולכל מבקר תחושת רלוונטיות אישית. ליווינו את המוזיאון בעיצוב שוטף למחלקות השיווק והחינוך, חידשנו את השפה החזותית ברשתות, והובלנו את המיתוג של תערוכות דגל כמו "אל עומק התכלת" – על מסעה המרתק של התכלת מהעולם העתיק ועד לדגל ישראל.
עיצבנו קירות תערוכה, שילוט, פרסומים דיגיטליים, תוויות יין, לייבלים, מתנות ואפילו את התדמית המרחבית של המוזיאון – כל פרט חיבר בין עומק היסטורי לרגש עכשווי.
תאגיד המים מי שבע אחראי על אספקת שירותי מים וביוב לכ-100,000 בתי אב בערים באר שבע ואופקים. כשניגשנו למיתוג מחדש של התאגיד, בחרנו לבסס את השפה המותגית על עקרון בסיסי: מים הם מקור חיים – מאז ומתמיד היו אבן שואבת לקהילות, לערים ולתרבויות.
LiteTalk היא אפליקציה מבית The Jerusalem Post, שמביאה איתה שיטה ללימוד אנגלית שהפכה תוך זמן קצר לשיטה המובילה והטובה ביותר.
זהו ניסיון מרתק של מותג עיתונאי ותיק ויוקרתי לדבר בשפה חדשה – מהירה, ויזואלית, ומותאמת לעולם של טיקטוק וסטוריז.
© 2024 כל הזכויות שמורות ל-Say | הצהרת נגישות