The Courage to Care

שם המותג: 

IRAC – המרכז הרפורמי לדת ומדינה

רוב האנשים מקבלים את המציאות כמו שהיא. מעטים הם אלו שמוכנים לפעול כדי לשנות אותה. IRAC – המרכז הרפורמי לדת ומדינה – הוא קול ברור וחד משמעי למען שינוי חברתי, זכויות אדם, שוויון וחופש דת במדינת ישראל.

המיתוג החדש, שיועד במיוחד לקהל היהודי האמריקאי, מדגיש כי התמיכה ב-IRAC היא לא רק אקט של צדק – אלא גם של אומץ. היא מעוררת שייכות ליהדות מתקדמת ועדכנית, ומעבירה מסר של תקווה לעולם טוב יותר.

לאחר היכרות מעמיקה עם הארגון וההנהלה הקסומה שלו, עלתה התובנה שתמיכת קהל היעד במרכז הרפורמי לדת ומדינה היא מעשה של אומץ ואכפתיות – שמעצים את כוחו של המרכז להתמודד עם בעיות יסוד בעולם המשתנה והדינמי שלנו.

הקמפיין:

לאחר היכרות מעמיקה עם הארגון וצוות ההנהלה שלו, גיבשנו תובנה ברורה: להיות תומך ב-IRAC זה לא רק לתרום – זו הצהרה של ערכים. נבחר סלוגן שמשקף בדיוק את זה: The Courage to Care / to Commit / to Change.

המותג מבטא יהדות שרואה את העולם, מגיבה אליו, ופועלת לשנותו. העיצוב, הניסוח והמסרים פונים לקהל שמחפש משמעות, ערכים, ועשייה שמותירה חותם.

שירותים שסיפקנו:

  • אסטרטגיית מותג
  • פיתוח שפת מותג
  • קופירייטינג
  • עיצוב גרפי
  • כתיבת ספר מותג
  • ייעוץ והקמה של אתר דמיתי
  • ליווי גרפי שוטף