שם המותג:
M² מסייעים למחנכים ולארגונים לעצב חוויות לימודיות מעוררות השראה, שמחברות אנשים לחיים יהודיים רלוונטיים, מגוונים ובעלי משמעות. האות M מייצגת את "מחשבה" ו"מעשה" – שני ערכים שלדבריהם נמצאים בלב החיים היהודיים, ושאותם הם מבקשים לטעת בכל פעולה חינוכית.
החזון שלהם ברור: חינוך יהודי צריך להיות מבוסס על תשתית עמוקה של ידע, חכמה פדגוגית ונכונות להתנסות, ולא על פתרונות מהירים או שבלונות. הם מציעים שפה, כלים ומסגרות שיאפשרו לאנשי חינוך לעצב חוויות מדויקות, עמוקות, וגמישות לקהל ולזמן שבו הן מתרחשות.
המוצר האסטרטגי המרכזי של תהליך מעמיק עם מכון וינגייט היה הפיכתו לבית של הספורט הישראלי. עם התובנה הזו יצאנו להכין קמפיין לאולימפיאדת טוקיו 2021. הכנו קמפיין לרשתות, באמפרים לטלוויזיה ופרירולים לרשתות החברתיות.
LiteTalk היא אפליקציה מבית The Jerusalem Post, שמביאה איתה שיטה ללימוד אנגלית שהפכה תוך זמן קצר לשיטה המובילה והטובה ביותר.
זהו ניסיון מרתק של מותג עיתונאי ותיק ויוקרתי לדבר בשפה חדשה – מהירה, ויזואלית, ומותאמת לעולם של טיקטוק וסטוריז.
© 2024 כל הזכויות שמורות ל-Say | הצהרת נגישות