לחשוב. לפעול. לעצב את החוויה היהודית

שם המותג: 

M² – The Institute for Experiential Jewish Education

M² מסייעים למחנכים ולארגונים לעצב חוויות לימודיות מעוררות השראה, שמחברות אנשים לחיים יהודיים רלוונטיים, מגוונים ובעלי משמעות. האות M מייצגת את "מחשבה" ו"מעשה" – שני ערכים שלדבריהם נמצאים בלב החיים היהודיים, ושאותם הם מבקשים לטעת בכל פעולה חינוכית.

החזון שלהם ברור: חינוך יהודי צריך להיות מבוסס על תשתית עמוקה של ידע, חכמה פדגוגית ונכונות להתנסות, ולא על פתרונות מהירים או שבלונות. הם מציעים שפה, כלים ומסגרות שיאפשרו לאנשי חינוך לעצב חוויות מדויקות, עמוקות, וגמישות לקהל ולזמן שבו הן מתרחשות.

הקמפיין:

כשפנו אלינו, M² היו בשיאו של תהליך התרחבות – עם יוזמות חדשות וקהלים חדשים. המותג הקיים לא הצליח להחזיק את הגיוון והקצב. התמודדנו עם חוסר עקביות בשימוש בלוגו ובצבעים, ועיצוב שהתיישן ואיבד רלוונטיות.

פיתחנו עבורם שפה מותגית חדשה שמצליחה להיות גם קוהרנטית וגם דינאמית – כזו שתשקף את הערכים, תיתן מענה לכל תחום פעילות, ותוכל ללוות את הצמיחה העתידית.

שירותים שסיפקנו:

  • אסטרטגיית מותג
  • פיתוח שפת מותג
  • עיצוב גרפי
  • כתיבת ספר מותג
  • אנימציה לסרטונים
  • מיתוג כנסים
  • ליווי גרפי שוטף
  • עיצוב אריזות