Say אינה עוד חברת ייעוץ אסטרטגי או סוכנות מיתוג – אנחנו השותפים שלכם ליצירת צמיחה ולבניית מותג בעל ערך גבוה. הייחודיות שלנו טמונה בשילוב אסטרטגיה עסקית מתקדמת עם פתרונות מיתוג חדשניים, כך שנוכל לקחת את העסק שלכם לשלב הבא.
אם אתם מחפשים לפרוץ לשווקים חדשים, להתרחב בינלאומית או להסתגל לשינויים דינמיים בשוק, אנחנו כאן כדי ללוות אתכם בכל שלב ולהפוך את האסטרטגיה שלכם לכלי עבודה חזק ומעשי.
תהליך האסטרטגיה שלנו מתחיל בספירינט אסטרטגי ממוקד, שבו אנו מזהים הזדמנויות צמיחה, מגדירים הצעת ערך ייחודית וממפים את המסלול להצלחה.
לא מדובר רק בזיהוי יעדים – אלא ביצירת יתרון תחרותי אמיתי. בדיוק כפי שTED יצרו פורמט קצר וקולע שמתאים לעידן הדיגיטלי, כך אנחנו עוזרים לכם לנסח את הקונספט הייחודי שלכם שיבדל אתכם בשוק.
בתום השלב הזה תקבלו פתרון אסטרטגי שלם ומעשי, הכולל:
האסטרטגיה מתורגמת למותג עם נוכחות. SAY יוצרת שפה מותגית שלמה הכוללת זהות ויזואלית, מסר ייחודי וסיפור מותג סוחף שמדבר ישירות אל קהל היעד שלכם.
לאחר המיתוג, אנו דואגים ליישום האסטרטגיה בפועל. זה כולל:
אנחנו יוצרים תשתית שיווקית חכמה, שמאפשרת לכם לצמוח ולשלוט בשוק שלכם לאורך זמן.
אסף יששכרוף הוא מומחה למיתוג, פרסום ואסטרטגיה עסקית עם ניסיון של למעלה מ-25 שנה. כמנכ"ל SAY ומנהל הקריאייטיב שלה, הוא עיצב והוביל מהלכי מיתוג ופרסום עבור מותגים מובילים, תוך שימוש בגישה ייחודית המשלבת אסטרטגיה, קריאייטיב וניהול מותג חווייתי.
היכולות של אסף משלבות חשיבה אסטרטגית עם יצירתיות חדה, מה שמוביל לתוצאות שיווקיות שמייצרות הצלחה אמיתית.
דני ספקטור הוא עיתונאי, עורך ואיש תוכן עם ניסיון של למעלה מ-20 שנה בתקשורת הישראלית, יחסי ציבור וניהול אסטרטגיות שיווק. הוא שימש בתפקידים בכירים בקבוצות התקשורת הגדולות, כולל הארץ-דה מרקר, וואלה, רונן צור תקשורת וקבוצת בייסברג.
במהלך הקריירה שלו, דני ניהל קמפיינים אסטרטגיים ותדמיתיים עבור מותגים מובילים כמו חברת החשמל, AIG, תמנון, בנק הפועלים ומכון וינגייט. בזכות ההבנה העמוקה שלו בתקשורת ובמיתוג, הוא עוזר לעסקים לזקק את המסר שלהם וליצור שפה אסטרטגית אפקטיבית שמניעה לפעולה.
ד"ר דן הרמן הוא אסטרטג עסקי בינלאומי ואיש מיתוג מוביל, הידוע בזכות גילוי תופעת ה-FOMO ושילוב פסיכולוגיה צרכנית בפתרונות עסקיים יצירתיים. במהלך הקריירה שלו, פיתח קונספטים אסטרטגיים פורצי דרך עבור מותגים וחברות, ביניהם Lingolaugh, שפיצח את שוק לימוד השפות באמצעות הומור, VISUM ששינה את תחום חלונות היוקרה באמצעות טכנולוגיית ריחוף מגנטי, ו-AVIA שהפך חברת אחסון למותג המספק חוויה של "מלון לחפצים".
גישתו הייחודית מבוססת על הבנת צרכי הלקוח ויצירת בידול חכם המעניק יתרון תחרותי ברור, תוך הפיכת מותגים לאטרקטיביים וזכירים לאורך זמן.
העסק שלכם לא צריך רק אסטרטגיה – הוא צריך אסטרטגיה חכמה שתוביל לתוצאות בשטח.
אנחנו ב-SAY כאן כדי ללוות אתכם, לבנות את המותג שלכם ולהבטיח שהעסק שלכם יהפוך לשחקן מוביל בשוק.
צרו קשר היום והתחילו את הצעד הראשון למותג מנצח.