רשת האופנה הישראלית תמנון הוקמה לפני 28 שנים כחנות קטנה בירושלים על ידי ברוך ריינר, ובמהלך השנים צמחה והפכה לאחד השחקנים המשמעותיים בשוק עם כ-90 סניפים ויותר מאלף עובדים. בחנויות הרשת ניתן למצוא בגדים לכל המשפחה, והיא ממותגת כרשת המציעה בגדים טובים במחירים משתלמים. בכל שנה נכנסים לסניפי הרשת 21 מיליון ישראלים.
הקמפיין:
יצירת סדרת פרסומות לטלוויזיה כחלק ממהלך כולל בשם Summer Fun by Tamnoon.
המהלך כלל אסטרטגיה וקריאייטיב, עיצוב שטח המכירה – חלונות ראווה ומסכים בחנויות, הפקות צילום ווידאו, עיצוב שפת תקשורת וקמפיין דיגיטלי ואופליין, שהגיע לשיאו עם קמפיין “מאחורי הקלעים”, שבו המשתתפים השתעשעו מול המצלמה. הקמפיין אתגר את הדרך שבה אנו מציגים את עצמנו במדיה החברתית, והדגיש את הרעיון שכדי להיראות טוב, צריך קודם כל להרגיש טוב.
גם אנחנו נהנינו לפחות כמוהם.
התוצאה: הקמפיין הכפיל את מחזור המכירות השנתי, כאשר סרטון קולקציית הפיג'מות הוביל את הרשת לאחד הימים החזקים ביותר בתולדותיה.
המטרות שהוגדרו עבורנו:
התבקשנו ליצור קונספט וקריאייטיב לקמפיין קיץ עבור רשת האופנה, תוך חיזוק המטרות הבאות:
חיזוק המותג כרשת האופנה המשתלמת ביותר בקטגוריית BVFM