"אני שולמן" התחיל כקבוצת פייסבוק – אבל הפך תוך ימים ספורים לתנועה חברתית מהגדולות שידעה המדינה. תנועה שמאגדת עשרות אלפי בעלי עסקים עצמאים מכל מגזר, מקצוע ורקע – ודורשת קול, זכויות והכרה.
כבר מהימים הראשונים של הפעילות הבנו שהעצמאים בישראל סובלים משני כאבים עיקריים – הישרדות ובדידות. החלטנו להוציא אותם מהמקום השקוף בו היו, לתת להם תחושת ביחד ולהבין שהם כבר לא "הקטנים האלה, שיסתדרו" אלא אגרוף קפוץ חזק אחד ועוצמתי.
"אני שולמן. ואני כבר לא לבד"
הקמפיין:
בתוך שבועיים וחצי בלבד גייסנו באופן ויראלי מעל 170,000 עצמאים – והתחושה באוויר הייתה שאנחנו לא פחות ממעצבים מחדש את המציאות הכלכלית בישראל. תוך ימים זה כבר התקרב ל־200,000, והפכנו לאחד מהקולות הציבוריים החזקים והמדוברים ביותר באותה תקופה.
ניהלנו את כל מערך הדוברות, הקריאייטיב והאסטרטגיה של התנועה – החל ממסרים בתקשורת ועד הפקת קמפיינים ויראליים. זה היה מאבק חד, ישיר, בלי יחסי ציבור מצוחצחים – אלא קול אמיתי של ציבור שקם ואמר: נגמרה החגיגה.