אנחנו ב-Say מאמינים שמיתוג עסקי טוב מצליח לנסח את השקפת העולם המילולית והגרפית של החברה או המוצר בצורה פשוטה, ברורה ואחידה.
רק מותג המתקשר עם לקוחותיו באופן כן, מותג שתדמיתו נובעת מ"אמת" פנימית, בסיסית הנשענת על חוזקות אמיתיות ומוגשת בדרך אותנטית ויצירתית, יוכל לחדור את מסכי הסינון של קהל לקוחותיו, מסכים הנובעים מעודף אינפורמציה בעולמנו העמוס.
מיתוג יוצר אמון ומעלה את רמת הביטחון של הלקוחות בכם ובמוצרכם.
זה מה שאנחנו עושים משנת 2001 בישראל ומחוצה לה.
נשמח לעצב זהות ברורה ואחידה לעסק שלך. כזאת שתתן לך יתרון תחרותי. בהתחלה נגדיר יחד את הבידול שלך וממנו נצא לעיצוב תדמית עם מסר פשוט, ממוקד ונגיש, באריזה מרשימה ומדויקת. התהליך כולל מחקר, לימוד ותובנות, גיבוש שפת מותג והטמעה בכל הפלטפורמות הבאות במגע עם הלקוח.
שם המשחק הוא אמון - עיצוב מותג אותנטי יוצר אמון ומעלה את רמת הביטחון בכם ובמוצרכם.
למרות השינויים הטכנולוגיים האדירים בעולם המודרני דרכי התקשורת לא השתנו כמעט בעשור האחרון. הבעיה שמספר המשתמשים גדל בעשרות אלפי אחוזים והתשתיות הישנות לא בנויות להתמודד עם כמויות כאלה של משתמשים.
סימגו מצאה פתרון לבעיה ע"י פיתוח סים וירטואלי.
Grātue הוא מותג כלי בית ומטבח. מאחוריו עומדת משפחה אמיתית ואוהבת, שהשכילה לתרגם את ערכי הנתינה הבלתי מתפשרת שבה לקולקציית פרימיום של כלי בית ומטבח, כזאת שאתה נהנה לתת לאהוביך ואף לעצמך...
במשך כ-40 שנה היתה למשפחת באשר הירושלמית בסטה קטנה בשוק מחנה יהודה, הם בישלו אוכל ביתי על פתיליות ואלי באשר המשיך את מסורת הוריו. לפני 17 שנה טייל אלי עם אשתו באירופה והתאהב בעולם הגבינות, אלי הריח לא רק גבינות אלה גם הזדמנות עסקית והחל לייבא גבינות איכותיות משווקים ומחלבות קטנות באירופה. הבסטה הפכה לחנות קטנה לגבינות. אלי באשר התמחה עם הזמן והפך לפרומאז'ר המוסמך היחידי בארץ (יכול לזהות כ-300 סוגי גבינה בעיניים עצומות).
כשמה כן היא. הממלכה של השוק. ורוני (הבחור שמסתובב עם כתר ומחלק טעימות) הוא המלך.
שוק מחנה יהודה הוא ההשראה לשפה הגרפית של ממלכת החלבה. שלטי המבצעים בעבודת יד, הטיפוסים, הצעקות, המשפטים המצחיקים שמנסים למשוך תשומת לב מאלפי הקונים, הגימיקים בהם משתמשים בעלי הבסטות כדי שתעצור ותטעם ואולי אף תקנה.. כל אלה וכמובן איכות החלבה הבלתי מתפשרת, הבריאה והטעימה כל כך שמשו אותנו ביצירת המיתוג לממלכת החלבה.
BetterMove
לאחר כתיבת אסטרטגיית מותג לפרויקט עלו שתי תובנות:
הראשונה: שלהעביר דירה זה הרבה יותר מורכב מלהעביר ארגזים ממקום למקום. זה ממש להעביר זיכרונות ורגשות. הסיסמא שיצרנו עבורם היא A moving experience זה גם להעביר וגם לרגש.
שנייה: שלקוחות החברה מחפשים מישהו שאפשר לסמוך עליו ושייתן להם שקט נפשי לאורך המעבר המתיש לעיתים, דבר שהוביל להגיון שמאחורי הלוגו וי של To Do List + עגלת הובלות.
פשוט, זכיר, מדויק...