מה קורה לציונות אחרי קום המדינה? האם היא סיימה את תפקידה – או שעליה להתחדש ולהגדיר את עצמה מחדש? כל ישראל, איחוד של תנועות הנוער וההתאחדות הציונית, יצא לדרך עם חזון חדש: לעצב את פני הציונות המודרנית, זו שמדברת אל יהודים מכל העולם – מתוך זהות, שייכות, ערבות הדדית ופתיחות.
המשימה שלנו הייתה להפוך את הרעיון הזה למותג שימשוך אליו קהלים חדשים, ייצור חיבור רגשי, ויעניק משמעות עכשווית לערכים יהודיים וציוניים מסורתיים.
הקמפיין:
פיתחנו שפת מותג עכשווית המשלבת ערכים של פלורליזם, חדשנות, אחריות הדדית וקול יהודי מגוון. המותג מבטא הזמנה להצטרף למסע – לחשוב מחדש על ציונות, לדמיין מחדש את ישראל, ולבנות ביחד עתיד יהודי משותף.
תגובות הלקוחות לא איחרו לבוא: "המיתוג שינה את התפיסה והפך למוביל של החזון" / "זה בדיוק איך שאנחנו רוצים שציונות תיתפס" / "הקהל התחבר מיד, הבין את המשימה, והתרגש"
לאחרונה ליווינו את המותג בבחירות ל-WZO 2025. הפרסום כלל התייחסות לארבעת הנקודות עליהם כל ישראל נלחמים: