שם המותג:
מיתוג סיעת כל ישראל בקונגרס הציוני.
מה קורה לציונות אחרי קום המדינה? האם היא סיימה את תפקידה – או שעליה להתחדש ולהגדיר את עצמה מחדש? כל ישראל, איחוד של תנועות הנוער וההתאחדות הציונית, יצא לדרך עם חזון חדש: לעצב את פני הציונות המודרנית, זו שמדברת אל יהודים מכל העולם – מתוך זהות, שייכות, ערבות הדדית ופתיחות.
המשימה שלנו הייתה להפוך את הרעיון הזה למותג שימשוך אליו קהלים חדשים, ייצור חיבור רגשי, ויעניק משמעות עכשווית לערכים יהודיים וציוניים מסורתיים.
פיתחנו שפת מותג עכשווית המשלבת ערכים של פלורליזם, חדשנות, אחריות הדדית וקול יהודי מגוון. המותג מבטא הזמנה להצטרף למסע – לחשוב מחדש על ציונות, לדמיין מחדש את ישראל, ולבנות ביחד עתיד יהודי משותף.
תגובות הלקוחות לא איחרו לבוא: "המיתוג שינה את התפיסה והפך למוביל של החזון" / "זה בדיוק איך שאנחנו רוצים שציונות תיתפס" / "הקהל התחבר מיד, הבין את המשימה, והתרגש"
לאחרונה ליווינו את המותג בבחירות ל-WZO 2025. הפרסום כלל התייחסות לארבעת הנקודות עליהם כל ישראל נלחמים:
EasTecH הוא פרויקט ייחודי של הקמת חללי עבודה חדשניים במזרח ירושלים – יוזמה שנולדה מתוך חזון חברתי-כלכלי: לחבר בין אוכלוסיות, ליצור הזדמנויות חדשות, ולבסס תשתית אמיתית ליזמות ולטכנולוגיה בלב אזור מאתגר ומגוון.
המטרה הייתה לבנות מותג שמעביר מסר של פתיחות, קדמה ושיתוף – מבלי לוותר על דיוק עיצובי, תחושת איכות ויכולת למשוך קהלי מטרה מקומיים ובינלאומיים גם יחד.
LiteTalk היא אפליקציה מבית The Jerusalem Post, שמביאה איתה שיטה ללימוד אנגלית שהפכה תוך זמן קצר לשיטה המובילה והטובה ביותר.
זהו ניסיון מרתק של מותג עיתונאי ותיק ויוקרתי לדבר בשפה חדשה – מהירה, ויזואלית, ומותאמת לעולם של טיקטוק וסטוריז.
© 2024 כל הזכויות שמורות ל-Say | הצהרת נגישות